Y A Z Z E H - A H L G R E N

jag skulle aldrig orka utan dig..

Kategori: kärlek

...att förlora något så värdefullt som dig skulle jag aldrig klara av. Du är den som får mig att orka stå kvar på benen när jag bara vill ge upp allting. Du påminner mig att jag är så mycket starkare än vad jag tror att jag är. Du stöttar mig fram i livet, försöker att stärka upp mitt självförtroende, vilket inte är det lättaste som finns, eftersom nästan ingen har lyckats. Jag behöver dig så mycke mera än vad du tror, ingen har någonsin vart så värdefull för mig som du. jag klarar mig helt enkelt inte utan dig, det är du som håller mig uppe, skulle du försvinna skulle jag falla, falla tillbaks där allt började, och där jag slutade innan du kom.
Jag älskar dig över hela mitt hjärta min finaste ängel, ♥

Kommentarer

  • hej. säger:

    Hej jag läser din blogg varje dag och jag älskar den! :) Har du några tips på läskiga (helst läskiga) kläder till halloween? :)

    tacksam för svar!

    2011-10-12 | 22:19:28
  • yazzeh säger:

    sv: nej tyvärr, jag vet inte! :(

    2011-10-13 | 21:58:02
    Bloggadress: http://eepicfaail.blogg.se/
  • elias ;* säger:

    jag skulle aldrig klara mig utan dig min finis! , du är de finaste jag har och jag skulle inte orka leva utan dig!!!! älskar dig av helaa MITT hjärta ! <333

    2011-10-14 | 18:00:48

Kommentera inlägget här: