Y A Z Z E H - A H L G R E N

jag hoppas, och drömmer att marken du går på går sönder.

Kategori: livet

hej typ, sitter här på mitt golv och dricker energi drink och lyssnar på musik, standard typ... höhöh sen fryser jag och har ont i huve, det är också standard! haha synd om mig....
har vart i skolan idag, trist som vanligt... bara imorn kvar sen är det looooov, skönt att komma ifrån plugget, ligger efter typ SÄHÄÄÄR mycke med lite allt möjligt, men jag har faktiskt börjat ta tag i det! gjorde ett fysikprov idag, hade inte pluggat ett skit hemma, och det ända jag gjorde var att plugga lite på första EPT:n och sen hade jag prov andra EPT:n , och det gick faktiskt bra!! trodde det skulle gå åt helvete, det går bättre när jag tänkte att jag skulle klara det istället för att bah: (ÅÅÅH JAG KLARAR INTE DET HÄR?! R.I.P</33333) som jag brukar tänka, och då brukar jag inte klara det heller, hehe.... aja, idag har jag vart på massage igen eftersom jag har problem med ryggen och nacken (som jag har sagt typ 10000000) och blablabla och nu har jag tråk, har inte gjort ett skit efter det, hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: