Y A Z Z E H - A H L G R E N

det är så jävla omoget att kommentera taskiga saker och sen inte våga erkänna vem det är....

Kategori: livet

ASSÅ KAN NI SLUTA KLAGA OCH SEN VARA ANNONYMA?! om ni nu vill säga det till mig, säg det face to face, eller våga skriva ditt fucking namn, orkar inte med personer som kränker ner folk och sen inte vågar visa vem den är, så jävla omoget.
svar: ja den första bilden har jag kollat på en annan bild och ritat av.
Nej det gjorde jag inte allste? och vem fan har sagt att man inte får kolla på en annan bild och rita likadant?
den första kollade jag på en annan bild, den andra ritade jag mig och elias, tredje bilden ritade jag av min katt när han låg framför mig, och sista bilden har jag också kollat på en annan bild och ritade av. så säg inte saker du inte vet om.
och tack, du vågar inte änns visa vem du är, du borde vara jävligt ful.
det här stärker inte mitt självförtroende ett skit, snarare tvärt om.

Kommentarer

  • - säger:

    those suckers.. de vill bara se bättre ut, men gör dom det? no.

    kolla gärna in min nya skapade blogg som skrivs på engelska.. skulle kännas rätt coolt om du kollade in den, läser din blogg lite fööör ofta tror jag hehe!

    2011-10-13 | 14:26:19
    Bloggadress: http://wishez.blogg.se/
  • moa säger:

    hatar sånna :/<3

    allt bra annars? :)

    2011-10-18 | 23:20:05
    Bloggadress: http://moaalaigar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: