Y A Z Z E H - A H L G R E N

amanda eriksson kostet.

Kategori: vänner

printat inlägg från amandas blogg:
amanda, jag kände att allt blev helt fel, jag vet inte vad som hände, men allt bara gick fel..
förlåt mig om jag också gjort nå fel, förlåt! jag klarar inte av mista en vän till, jag gör bara inte det. Du betyder för mycke för mig för att jag ska orka att förlora dig. Du finns alltid när jag behöver prata, och du vet även vart jag står! vid din sida, hela vägen, så som jag alltid har gjort. Jag hoppas att jag iaf duger lite för dig, det är det minsta jag begär.
Jag älskar dig bästa vän, om du dör före mig så ska jag vänta vid grinden, vaka över dig som alla änglar i himlen ♥

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Jag älskar dig.

    Jag vet inte vart jag ska ta vägen, du betyder så himla mycket. Och jag hoppas att dehär inte förändrar våran vänskap för somsagt du betyder så mycket, så jag klarar mig inte utan dig.<3

    2011-10-03 | 23:49:15
    Bloggadress: http://heartbeatmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här: