Y A Z Z E H - A H L G R E N

jag duscha med samvetet men det sitter kvar.

Kategori: mee

dagen har vart mys! och den är inte änns slut än. efter skolan hämtade mormor och morfar mig i skolan och skjutsade mig till elias, tog en mysig dusch med han, sen klädde vi på oss och han nördade spel medans jag fönade mitt hår, får alltid så fluffigt hår så jag ser ut som ett litet troll varje gång jag fönar höret efter att vi har duschat, haha fett gulligt ju! sen hängde jag med han ner för han skulle käka, han var hungrig (ovanligt?...NEJ), han åt typ lika mycke mat som jag äter på en vecka? seriöst, hahah min älskling är lite störd....
sen satte vi oss vid vid teve, sen kom pappa och hämta mig, vi åkte till subway och käkade mackor, MUMS, sen åkte vi och köpte godis! nej nu ska jag träffa elias igen, bjuder på en busig bild,
jag och min klubba och mina uppblåsta kinder, ni som inte ser så gör jag det med flit, heheheh tjockis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: