Y A Z Z E H - A H L G R E N

du vet att jag ljög när jag svarade ja.

Kategori: foto

kom nyss hem, ringde mormor så hon hämtade mig. Trodde seriöst att jag skulle dö i skolan, hade ont i huve, ont i magen och mådde illa.
tog mä lite plugg hem iaf så jag inte kommer efter mer, ska försöka få någonting gjort iaf, får se hur det blir! måste typ ta det lugnt innan jag svimmar... ska spela lite gitarr och sen ska jag vila lite tror jag, lägger mig på golvet, då blire toppen!! för er som inte vet så älskar jag att ligga på MITT golv, mysigt!!
för att fylla upp mitt tråkiga inlägg tänkte jag lägga ut några bilder jag hitta från förra vintern! det får mig att vilja ha snö ännu mer, blir ju deprimerad av att kolla ut genom fönstret och det ser trist och dött ut, snön gör det ljusare och mysigare ute! det dåliga är att det är sjukt kallt..
och asså nej,.. kom inte  nyss hem, tog typ 1535235 år att ladda upp bilderna.... sitter iaf och fryser ihjäl, blåser på mig själv med hörfönen, kärlek ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: