Y A Z Z E H - A H L G R E N

du tar vad du vill ha sen går du

Kategori: livet

tjenare!
har inte vart i skolan idag, är sjuuuuuuk.... och har inte haft lust att sitta vid datan idag...
gick upp ur sängen mellan klockan 13.00-13.30 , sen städade och rensade jag min garderob... hahha och jag fick reda på att jag hade 72 par tights, hahaha ojdå.... HEHE, nu är det fint i min garderob, inte lika inkastat!
efter det gick jag och kokade ett paket nudlar eftersom jag inte hade ätit nå, min kropp va som spagetti och hela jag skaka, det va typ läskigt....
och sen har jag diskat, städat köket, mitt rum, och hallen, sen har jag damsugit HELA undervåningen, duktig jag är, hihih fick beröm när mamma kom hem, tummen upp!
nyss har jag käkat glass, gott! fast jag mår väldigt illa.... nej nu ska jag spela mega jump på min iphone, i brist på saker att göra.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: