Y A Z Z E H - A H L G R E N

jag har VÄRLDENS underbaraste pojkvän!

Kategori: kärlek

haha ja jag fick lite grattis igår iaf! fast det där va inte änns alla.. men ändå, och haha jag svarade på alla, liv?
sorry att jag inte bloggade nå mera igår! men dom kom och firade mig och så va jag med elias hela kvällen, så jag orkade inte när jag kom hem!
orkar inte skriva allt vad jag fick, kanske gör det någon annan dag! vi får se...
men här är min tårta (<3333) jag fick igår!
ååååh den va as god!
och juste, kan lägga in bild på vad elias gav till mig, det har jag faktisk kort på!
en prydnads sten, ett halsband
8 tablett askar, ååååååh <333333333 han vet att jag älskar dom :'''')
och en jättesöt liten nalle! tack älskling! DU ÄR BÄÄÄÄÄÄST!
och så gav han mig världens mysigaste kväll, massa mys, sen fick jag massa massage på ryggen och nacken, åååh han pysslade om mig så bra. han är världens underbaraste... du gjorde min födelsedag så mycke bättre♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: