Y A Z Z E H - A H L G R E N

Ingen dör oskuld, livet knullar oss alla.

Kategori: livet

dagen har vart extremt konstig. Cyklade till skolan, när jag kom dit så hade jag knappt någon känsel i kroppen, svårt att andas, och trodde jag skulle svimma, efter första lektionen så börja jag må illa och känna mig yr, och mitt huve hängde inte allt med på någonting. Andra lektionen såblev det bara värre, och jag mådde/mår inte bra varken fysiskt eller psykiskt. Andreas (läraren) såg det på mig och började snacka med mig och fråga massa saker, då orkade jag inte mera, det är då jag inte kan hålla tårarna inne. Fast tror ändå ingen mer än han märkte det, för vi slutade precis då, och jag var den först som sprang ut genom klassrumet för att slippa resten. Sjönk ihop i ett hörn vid mitt skåp i skolan och bröt ihop samtidigt som jag och mamma bråkade i samtalet på min mobil. Ringde mormor och sa att jag ville hem direkt, hon kom direkt när hon hörde att jag var ledsen. Packade ihop mina saker och sprang ner för trappen. Gick ut till bilden och så började samtalet mellan mig och mormor. Jag följade med henne hem och vi satt och snackade jättelänge. Sen följde jag med henne och handlade, och här är lite småsaker som jag fick!:
massa klistermärken, hihihhii
tabletter för att mitt hår ska bli friskare!
några nitar (blixten gjorde dom typ guldiga, dom är silvriga!!!)
massa drickor!!
hårnålar
nytt iphone skal (bilden gjorde färgen helt mongo? det är svart!!)
lakrits <33333
en äcklig choklad, trodde det var ljus choklad(den är as god!) men det var tydligen mörkchoklad, och det är AS ÄCKLIGT, eeeeeuw.
-
efter det så hämtade vi upp mamma och så käkade vi på subway, och helt plötsligt satt jag där framför henne som om inget hade hänt? jag fattade inte ett skit just då.... men mackorna va iaf as goda! tog en med det ljusaste brödet, med skinka, ost och vitlökssås, asgott! åt dubbelt så mycke som mormor och mamma gjorde, alltså åt lika mycke som dom gjorde tillsammans, det va typ... PINSAMT, eftersom dom va as mätta, jag bah öööh jag vill ha mer.... dom blev typ as förvånade (jag är ingen speciell stor ätare...) HEHE, aja det var smaskens!
sen åkte vi och lämnade mamma, följde med mormor in på flera affärer. sen åkte vi och hämtade morfar och som åkte och köpte ett skåp, jag dog lite halvt när jag fick veta vad dom betalade för det. lixom wtf skicka mig till thailand istället!! efter det så hade vi vart borta och åkt bil och käkat och allt dedär, det tog 3 timmar, haha oj.
sen åkte vi hem till mormor, gjorde klart 3 uppsatser, och pluggade på engelska provet som jag har missat, känner mig faktisk duktig! hihihii sen gick jag sen och städa och massa. kollade igenom gammla bilder, hahaah dog lite, hittade en as söt på mig(aa jätte) jag typ gör en grimars, haha kan lägga in den sen, så jag kan dela med mig av min skönhet (gris<33333)
och jag saknar min elias, och vet ni, JAG FYLLER OM 2 DAGAR!! haha jag kan inte fatta det själv, kommer bah oj fyller jag? haha nej nu orkar jag inte skriva mera, det här inlägget blev typ långt....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: