Y A Z Z E H - A H L G R E N

oooooh look at that body, ooohoooh,

Kategori: livet

vill bara säga att dagen har vart GRYMGRYMGRYM!
kom till elias typ halv 11 på morgonen kanske.... han fick sina presenter och han blev jätteglad :$ han fick ett silverarmband, en bukett med 5 stooora röda fina roser, och så fick han det han önskade sig... EN KEBEBRULLE! haha älskling du är bara för söt! har ingen bild på någon av presenterna, men kanske kan fixaT.
haha och juste, en av presenterna han fick av sin mormor (tror det va från henne) så fick han en ram med en bild med mig i, haha dom hade tydligen skrivit ut en gammal bild från facebook och satt in, det va as pinsamt och jag blev generad inför alla... haha men det va as gulligt ju!
va med elias till 4! och sen kom sally hem till mig runt kvart i 5! jag fixade mig och sen skjutsade mamma oss till spelningen, fick en biljett av elias för att komma in! han e så snäll, hihihi :$ har nog inte garvat och haft sådär kul på länge som jag och sally hade på spelningen! och elias såklart, men han fatta inte alla gånger vad vi as garva åt.... hahahah dog ett X antal gånger, OCH SALLY, KOLLA IN MIN RUBRIK!! det är nog bara du som förstår den! och elias lite kanske då, hahahaha, och elias, så dutti du va på spelningen, älskar när du gör grimarser åt mig på scenen som jag inte kan motstå att garva för... hihihiih
efter spelningen kom sallys syster och hämta sally och då skjutsade hon även hem mig och elias till han!
det stod pizza på bordet när vi kom hem till han så då käkade vi eftersom elias var hungrig som vanligt. sen la vi oss i hans säng och bara chilla och myste lite, sen gick jag hem i världens rusk väder, eeeeeeuuuuw.... extremt äckligt regn..... men nu är jag iaf hemma! och imorn ska mamma beställa nytt löshår till mig, mohahaha, jag behöver det verkligen! mitt är super slitet och kort... precis som mitt hår -.-'
ne nu ska jag hoppa ner i sängen och snacka tele med elias, HOPPAS DU HAFT EN UNDERBAR DAG MIN ÄLSKLING!!

Kommentarer

  • Sally säger:

    Haha, vi får träffas nån mer gång snart tycker jag! :D

    Och rubriken, HAHHAH. Lika grymt som det va hett! XD

    2011-11-27 | 02:22:28
    Bloggadress: http://smileysally.devote.se
  • josefin säger:

    Var köper du ditt löshår??

    2011-11-27 | 20:21:34

Kommentera inlägget här: