Y A Z Z E H - A H L G R E N

om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

Kategori: mee

shooo, märker att min blogg dör lite ibland, men den är dum.
det var en extremt tråkig dag idag i skolan, ville typ skrika ut för saker fick mig att gå över gränsen, va väldigt känslig med allt idag i skolan. och tydligen hade vi ingen engelska lektion sista lektionen, så kunde ha gått hem, men jag skulle plugga med jullan efter skolan så jag stanna kvar med henne och kolla på film hennes sista lektion, det va typ drygt... jag satt med mina hörlurar och lyssna på musik. hahha...... hängde med henne hem efter skolan osv och sen drog jag hem för att ta mina jävla tabletter. dö.
heheh aa jag är upponer.
sitter på mitt golv, standard, och väntar på att elias ska repa klart och sen träffa mig!!! jag har inte sätt han sen öööööööh *tänker* sen jag slutade skolan! träffa han i typ 2 min sen gick jag.... aja känner att jag bara måste träffa han iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: