Y A Z Z E H - A H L G R E N

jag älskar dig mer än mest elias. ♥

Kategori: mee

shaa, dagen började as bra, började med att få en liten kniv (en operationskniv typ) som är lika vasst som ett takblad, tappade den på min tå och jag hade inga strumpor på mig den skärde upp sidan på min tå och kniven sitter fortfarnde fast i golvet, det fasnade där stående, hacket blev ganska djupt och eftersom kniven va så pass vass så köttade den in och blodet bah forsa ut, SKÖNT. stod vid min spegel vid fönsterbrädan, och på fönsterbrädan låg kniven och såklart ska det ramla ner på min tå, det gör typ as ont att gå på den eller om man kommer åt den, bra start på dagen, droppade blod ända till badrummet, så fick krypa omkring med en trasa och torka bort allt, haha.
sen kom elias, v kollade på film, sen skulle han käka, då passade jag också på att käka, mamma åkte och beställde kinamat, asgott!
blev kaos mellan mig och min lillesyrra vid matbordet så sa inte ett ord på typ en timme, sa ingenting ända tills elias kom, då snacka jag lite iaf.
och nyss drog han, tyvärr.
han skulle träffa razmus och skriva låtar, och nyss så beställde mamma mitt löshår också, får det om 1-3 dagar! beställde brunsvart för den svart var slut och skulle ta 1-3 VECKOR att få det då, och asså nej jag orkar inte vänta, så då när jag får det så äre bara att jag färgar det svart! finfint. dagen har vart helt kaos, heidå.
bjuder på en bild för att göra inlägget överlevande...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: