Y A Z Z E H - A H L G R E N

istid @stureskolan.....

Kategori: skolan

okej asså det är typ istid i skolan, det är sjukt kallt, och vi har 2 timmars håltimme, jag pallar inte.... ööööhm efter skolan ska jag träffa elias en snabbis sen ska jag hem och plugga massa, duktig jag är, hehehhehheh.
hehe oj stängde ner datan och spelade kort istället så nej jag har inte håltimma längre, har matte, har jävla höst termins prov imorgon, jag kommer typ dö, seriöst? jag klarar verkligen inte prov pga av pressen och att man blir typ sjukt stressad. Jag vill inte ha prov!!!! seriöst det förstör mitt liv, jag vill inte vara i skolan, man får typ bättre mat i fängelset, usch blääääää.
har skrivit på det här inlägget i snart 2 timmar, och har ändå inte fått någonting vettigt sagt -.-'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: