Y A Z Z E H - A H L G R E N

i wish that you was here.

Kategori: mee

sitter här på golvet vid mitt skåp i min ensamhet och fryser, tror jag är sjuk eller någonting, men kan inte vara ifrån skolan mera, kan inte komma efter. ÅÅÅÅÅH jag vill hem, fast känner mig så ensam hemma, helt forever alone... vill bara hem och kolla i min brevlåda om mitt löshår ligger där!! ååh jag vill pröva det, hoppas det ligger där, annars blir jag sadface... cuttcutt, HEHE nerrå ska inte vara emo här inte...
sitter och smsar med trevliga personer, och jag får ångest när jag tänker på att det är bad imorn, och jag kommer antagligen att vara med för att jag inte vill få IG i idrott, men har inte vart på badet på 1-2 år, pga att jag hatar min feta kropp, har ångest, va inte med någongång i 8:an , och va inte med förra gången på badet, och jag måste lixom röra mig, asså åååååh jag vill inte. RÄDDA MEEEEEEEEEEJ.
hehe jag vill träffa elias, kommer inte träffa han förens imorn, elias jag bestämmer att vi träffas imorn? ok bra. hehe

Kommentarer

  • moa :) säger:

    Hehe, jag älskar din blogg, du gör så roliga inlägg :D<3

    2011-11-29 | 11:45:30
    Bloggadress: http://moaalaigar.blogg.se/
  • ;´) säger:

    vart är dom vanligaste affärerna du handlar på ?

    2011-12-01 | 20:49:05
  • denise säger:

    avensjuk du har snakebite och jag har fösökt övetrtalat min pappa det ass länge...

    AVESJUK!

    2011-12-03 | 17:01:23

Kommentera inlägget här: