Y A Z Z E H - A H L G R E N

i wanna be a big girl now.

Kategori: hår

ligger på mitt golv och messar och min hjärna jobbar för fullt med alla mina tankar.
men ändå tänker jag, vad har jag mer att förlora? det kan inte bli värre, bara bättre.

åååh heii, har damp ont i magen, ååååh vad jag älskar mensverk ♥♥♥♥♥♥ DÖÖÖÖÖÖÖÖ.
har nyss nopprat mammas och mina ögonbryn, finfint, och imorn kommer antagligen mitt löshår ligga i min brevlåda! hihih hoppas! det kommer vara 20 cm längre än det jag har nu, precis som jag ville, hehe oj kommer typ få as långt hår.... vilket jag aldrig kommer att få utan löshår <//////3 hatar mitt hår, och dä hatar mig, kan det inte växa och bli tjockare, och kan min sidecutt växa ut nån jävla gång eller?! det va snart ett halvår sen jag gjorde det? och det har växt 4-5 cm...... mitt hår är extremt snabbväxt!!!!!!! ELLER?! åååh vill ha långt hår, PUNKT SLUT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: