Y A Z Z E H - A H L G R E N

hör en röst som förklarar att man aldrig kan börja om..

Kategori: skolan

sitter i skolan och har so eller svenska, vet faktiskt inte vad vi har för någonting eftersom vi har samma lärare i båda ämnena. Jag är för trött för att tänka, jag vill bara hem, är fortfarande sjuk men går till skolan för att inte komma efter mer än vad jag redan gör. Håller på med min bokrecension, författarporträtt, och likheter och olikheter mellan kristendom och buddhismen. Är nästan klar med allt det där, bara saker jag måste lägga till. Men det här lektionen kommer det säkert inte bli någongting gjort. Jag orkar inte tänka, hatar att vara i skolan när jag är sjuk, vilket jag är väldigt ofta, sålänge jag inte kan smitta någon såklart.

Jag sitter mest bara och tänker, jag fryser och vill bara hem.
Imorse gick jag till skolan istället för att cykla, jag typ dör när jag cyklar för att det är så jävla kallt, det blåser inte lika mycke när man går. Det är skönare, gå omkring och tänka, lyssna på musiken som kommer ut genom hörlurarna. Det dåliga är att det känns som det tar typ en timme till skolan, fast det egentligen bara tar 30-40 minuter för mig.
.
Funderar på att gå hem från skolan idag, måste bara gå på fysik lektionen, när den nu är, jag dör om det typ är sista lektionen *kollar* okej neeeej, lektionen börjar halv ett, varför kan det inte vara på förmiddagen så jag kan få gå hem nån jävla gång? Och idag är det bad på jumpan också, är sjuk och vägrar vara med, så äre bara, hon kan inte tvinga mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: