Y A Z Z E H - A H L G R E N

har inget hat i mitt bröst ååååh nej.

Kategori: livet

okej jag ville bara berätta hur mycke jag hatar mina p-piller, dom har inte gjort nå bra mot mig alls! jag har blivit tjockare pga av ökat sötsug, vill ha godis och massa onyttigt HELTA FUCKING TIDEN, och jag har haft mensverk i 4 veckor, (sen jag börja äta p-piller) och den senaste veckan har jag typ velat dö eller nånting. seriöst, åååååååh jag vill inte bli tjockare, jag varnar er som börjar med det, att det kanske blir samma sak för er, eller så blir det tvärt om, att ni typ älskar det, typ.
brb ska gå och böla.
asså shit, vad är det mä mig? det här är 10:onde inlägget jag lägger in idag? har jag fått en hård smäll i huve eller? asså wtf....

Kommentarer

  • agnes (-; säger:

    svårt och börja med minipiller?

    2011-11-07 | 20:48:55
    Bloggadress: http://aagneseriksson.myshowroom.se/
  • Anonym säger:

    Åt samma som du och blev skitsur och gick upp flera kilo och hade aldrig haft mensvärk innan men fick det då så jag slutade.

    Börja använda stav istället. Ingen mens alls heller... jätteskönt.

    2011-11-08 | 09:31:34
  • Anonym säger:

    Jo jag är inte så sugen på p-piller för min mamma säger att man blir fet av det....

    2011-11-09 | 16:49:59
  • cecilia säger:

    hade samma problem som du, blev typ deprimerad och allt! sen bytte jag till abelonelle, och nu har jag inga problem alls :)

    2011-11-09 | 17:02:54
    Bloggadress: http://molntuss.devote.se
  • Anonym säger:

    Börja med minipiller istället, hade samma symptom som du innan så slutade med dom, men började med minipiller sen och efter det har allt bara gått bra :)

    2011-11-09 | 18:58:07
  • evelina :) säger:

    dom säger att man får det av neovletta, för det är väll dom som du äter? Jag äter yasminelle, har inte gått upp i vikt nånting och inte kännt nå sötsug heller! Dom hjälper skit bra, har inte fått nå biverkningar, fast i början så fick jag mellan blödningar men det var bara första månaden, sen har det varit bra ! och har ätit dom i ett år och inte gått upp nånting i vikt utav dom :) så rekomenderar dej yasminelle 28 !

    2011-11-10 | 20:30:30
    Bloggadress: http://myevelinaandersson.blogg.se/
  • emma säger:

    Tog såna också i början. Fick feber och mådde jätte illa när jag började äta dom. Sen så sa dom det skulle hjälpa mot mensvärk, det var därför jag började.

    2011-11-10 | 20:47:47
    Bloggadress: http://madebyemma.devote.se
  • emma säger:

    Jag åt dom med innan, började ta dom för jag hade asont när jag hade mens. När jag började äta dom var det värre fast blev bättre när jag skjöt upp den. Sen när jag började med dom mådde jag illa och hade feber. Mådde kasst. Sen var jag jätte deprimerad, gick upp jätte mycket. Funkade inte alls som dom hade lovat -.-

    2011-11-10 | 20:49:32
    Bloggadress: http://madebyemma.devote.se

Kommentera inlägget här: