Y A Z Z E H - A H L G R E N

Du är värd allt, himlens vackraste ängel ♥

Kategori: kärlek

Jag kan inte tänka på någonting annat än bara dig dig dig, du är det ändå jag tänker på. Jag kan knappt somna på nätterna, jag är rädd att vakna och känna att du inte längre är min, att du är någon annans, jag vill inte änns tänka tanken att se dig med någon annan. Du betyder så jävla mycket för mig, det är så obeskrivlig. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig, och jag skulle aldrig orka att förlora någon som betyder så mycket som du verkligen gör. Det är du som får mig må bra, det är du som skiner upp mina mörkaste dagar. Och att bara se dig le, räddar min dag, det räcker med att jag bara hör ditt namn så ler jag. I mitt huve så hör jag dig om och om igen säga att du älskar mig, det betyder mer än vad du tror att höra. Att bara få veta att du finns vid min sida när jag behöver dig, kunna gråta ut i dina armar. Så som du alltid är välkommen till min famn, där du kan gråta ut, du vet vell att jag alltid finns vid din sida? Vad som än händer, jag lovar dig min prins. Jag kommer aldrig lämna dig, och verkligen inte för någon annan, varför ska jag lämna dig för någon sämre? Du är den rätta, jag känner det, jag kan inte Sluta tänka på dig. Jag saknar dig precis efter att jag har kysst dig och vinkat dig hejdå, eller tvärt om. Det gör lixom ont när jag inte får träffa dig, det skär i hela mitt hjärta, jag känner att nått saknas när jag inte är nära dig. Någonting viktigt i mitt liv, eller det Viktigaste.
Jag älskar dig över hela mitt hjärta, du är lixom den där pusselbiten som har fattats, som får allting på plats. Du är värd allt, himlens vackraste ängel ♥

Kommentarer

  • Lovisa O säger:

    naaaw, världens finaste par, ååh så söta ni är:D

    är så otrligt glad, för din skull att du har hittat den rätte, loveu finis<3

    2011-11-10 | 20:20:19
    Bloggadress: http://angellovisa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    finaste paret!!!!

    2011-11-10 | 21:03:28

Kommentera inlägget här: