Y A Z Z E H - A H L G R E N

underbar dag! tack bruuuudar ;*

Kategori: livet

snacka om underbar dag! dagen har tillbringas med ella och hilda, vi har legat och steekt vid villa badet i bh och shorts, FÄÄÄÄÄT NAIZ men snacka om att jag fick damp, det va en liten tjej som kaxade mot oss och hota oss att kasta lera på oss och att hon skulle kasta vatten på oss, asså fyfan vilken störande unge, hon skitade ner min cykel sadel med lera också, och hällde ut hildas dricka, jag fick verkligen damp så jag kastade hennes påse i sjön, hon börja nästan böla, OCH NEJ, DET ÄR INTE SYND OM HENNE!
hon får fan skylla sig själv, man retar inte upp mig, då jäääääävlar!
och så har vi cyklat omkring också, alla på min cykel, hilda på styre, ella på pakethållaren, och såklart jag som skjutsa, tur att jag har starka ben muskler! synd bara att jag har ansträngnings astma, annars skulle jag typ orka hur mycke som hellst ju..... fan, och sen tjockade vi oss med kebeb, tydligen fick jag betala allt? när vi hadde beställt och vi skulle betala jag bah hur mycke pengar har ni då? hon bah vi har inge pengar? så jag fick betala, tur att jag är så snäll dåååå.
usch fyfan vad vi har tjockat oss idag, värsta dan på hela året, helt sjukt för att vara mig, och såklart så hadde ju jag min mag tjöja på mig idag, moget att vara värsta tjockisen just då, men självklart....
sen innan dom skulle dra så åkte vi förbi ladu, och där va fanny och jennifer så vi gick dit och snackade lite, sen så drog dom och då stack jag också hem, och gissa vad jag gjorde när jag kom hem då? käka as mycke lakrits glass, fyfan vad illa jag mår efter allt vi har ätit idag, kommer fan bli fet.... INTE OKEJ, verkligen INTE OKEJ,
men nu så orkar jag inte skriva mer, sjukt grym dag !!! och btw, hilda hadde sönder nånting på min cykel så kedjan hoppade av! hahaha duktig due!
men HEJDÅ FAN ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: