Y A Z Z E H - A H L G R E N

känner mig som en test kanin, prövat 4 olika tabletter nu

Kategori: livet

shoo,
som jag sa igår så va jag inte i skolan idag. aja.
fick sov morgon idag till kolckan 9, fixade mig snabbt sen kom pappa och hämtade mig och åkte till köping för att åka till doktorn/läkaren med mig, vi skulle vara där klockan 10.00 men vi fick inte komma in förns ca kl 11.00, snacka om att vi va sura, vi hade suttit där i en timme och väntat på våran tur, men han kom till slut, först va det bestämmt att jag skulle få en spruta osv osv.... men sen så bestämmde han att jag skulle få mera medicin, ännu mer tabletter, + dom jag redan tar och massa, aja slapp den där sprutan idag, iaf, kanske måste ta den sen ändå....
känner mig som en test kanin, prövat 4 olika tabletter nu..
efter det så åkte vi till BIG INN, där så fick jag 2 stycker as söta tröjor, bara älskar dom, hahhah lite kul, köpte som på barnavdelningen! va bara tvungen att ha dom, tur att man är liten ibland!
sen åkte vi till jysk för pappa ville kolla där inne (fett tråk)
sen drog vi och käkade på atena, sen så hämtade vi ut mina tabletter, sen så skjutsade pappa hem mig och jag ligger här på golvet och fryser!
och nyss kom mormor med pengar till mobilen, naaaaaiz!
(bilden är från nån gång förut)
(igga mitt face, + har inge löshår, känner mig helt naken då)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: