Y A Z Z E H - A H L G R E N

puuuuuusss på gårdagen/natten, det va underbart!!

Kategori: livet

ååååh faaaan vad trött jag är XD
vene om jag orkar skriva så mycke om vad som hände igår.... men iaf... åkte till köping till linda, mötte henne vid big inn sen så hämtade hennes mamma och henne mig där, hon släppte av oss på stan och där så chillade vi omkring!
sen träffade man massa trevlig folk där borta, och sen så kollade vi på massa band där bortaa!
sen så träffa vi astrid och tror det va typ filippa? sen drog dom, sen kom elias dit och värmde mig på kvällen för att jag frös som in i helvete!!!! fyfan, sen så skulle amanda vara med oss på kvällen efter att maja hade åkt hem, och sen åkte vi 2 karuseller, eller samma 2 gånger men what ever ;)
sen senare på kvällen så kom astrid och filippa tillbaks, då vare jag, elias, linda, amanda, filippa, och astrid, fett naiz, sen typ ööööhm vene vilken tid det va (?) så skulle elias spela med sitt band, han va jätte dukitg, stolt att jag har han. han spelade typ kl 00.30 typ? han spelade iaf en timme innan han skulle! tur, annars skulle jag inte ha pallat, eller jo, halvt död kanske....
fick skjuts av elias pappa och han hem för jag hade ingen skjuts hem.... för först skulle jag ha åkt med amanda, eller att dom skulle skutsa mig, sen blev det ändringar och då hade jag ingen skjuts hem, och mina föräldrar sov, lyckat... tur att jag kom hem iaf, kom hem runt kl 02.00, bra trött jag va då asså, och typ is kall, direkt när jag kom hem så kastade jag mig i sängen och somnade med mobilen i handen, och kläderna på, + min rosett och mitt smink, då kan man snacka om BRA TRÖTT TJEJ...
sen idag på morgonen kom mamma och hämta mig hos pappa, drog hem och fixade mig och drog till linda i köping, och nu ligger jag i hennes säng helt död, ska sova här, fett naaaiz, busig, och PANG där åkte min mobil ner i govlet, tycker att linda for sätta ihop den åt mig, hon är min lilla slav, hhhihihih puuuus HEJDÅ!
kärlek till gårdagen/natten,
älskar er, speciellt dig elias :$

Kommentarer


Kommentera inlägget här: