Y A Z Z E H - A H L G R E N

svar på frågestunden, 3026 ord...

Kategori: livet

Postat av: Anonymmmm ;)

Gillar du nån ?

svar : mm

 

Postat av: anonym

har du provat att rökt nångång? isåfall gillade du det?

svar : ja, nej det gjorde jag inte

 

Postat av: Frida Sandin

Är du nöjd med dig själv?:)
(de borde du vara!)

svar : nej det är jag inte.

 

Postat av: malin

vem tog din oskuld

svar : fille

 

Postat av: tilde :)

hur många läsare har du? :)

svar : typ runt 110 per dag!

 

Postat av: ella

vad tycker du om mig? :D <3

svar : du är för jävla bäst ella <3

 

Postat av: Sara

Har du någon gång sugit av någon?

svar : ja

hur stor töjning har du?

svar : 12/13 mm

När hade du senast sex med någon?

svar : typ 2 veckor sen

Hur gammal var du när du förlorade din oskuld och vem var den till?

svar : 13, fille

 

Postat av: Beundrare FANS OF LINDA!!!

hur gammal är din mamma? :-)

svar : 35,eller hon blir 36 idag!! :D

 

Postat av: Emil

Hur mycket betalade Hedvig dig för eran relationstatus på Facebook ?:)

svar : ära

 

Postat av: Amanda :)

vad tycker du om mig?

svar : snäll och fin människa som jag skulle vilja träffa oftare.
vem gillar du?

svar : hihihih inget jag vill ska komma fram nu, finns massa människor som gillar att förstöra.
vem e din bästa vän?

svar : jag har många ”bästa vänner”
vilken hårfärg trivdes du bäst med? :)<3

mitt ljusrosa :( <3

 

Postat av: hihi

gillar du någon, isf vem?

svar : ja, hihihih inget jag vill ska komma fram nu, finns massa människor som gillar att förstöra.
tycker du om ditt utseende?

svar : nej
varför tog det slut med felix och dig?

svar : inget jag tänker skriva här.

 

Postat av: robineericson

vad använder du för kamera ?

svar : öööhm , canon, EOS 550D!
vilka bloggar läser du ?

svar : vänners bloggar, och storbloggar!
har du några speciella personer i ditt liv ?

svar : det har vi alla
vad tycker du om lilla mej? (a)

svar : en underbar och jättesöt brud som jag saknar att vara med!

 

Postat av: caiza

top 5 bloggar?
där där frågan var jobbig och svår, finns så många olika bloggar så kan inte bestämma mig...
säg tre stycken bästavänner du har :)

svar : ella, hannah, sassa, (finns många fler! så var inte oroliga att jag inte skrev er)
vilken hårfärg trivs du bäst i?

svar : mitt ljusrosa :(

 

Postat av: ....

Har du ngn gång varit otrogen?

svar : nej
Vem tycker du är snyggast i Arboga?

svar : hahah :$
Vem tog din oskuld?

svar : fille för typ 527309275 gången
Hur många har du sugit av?

svar : 1
Hur många har du blivit slickade av ?

svar : 1
Hur många har du haft sex med?

svar : 2
Brukar du playa runt?

svar : nej

 

Postat av: tova

vad tycker du om mig? (a)

svar : en snäll, söt, och fin människa!
vilken hårfärg vill du ha?

turkost (a)
gillar du justin bieber?

svar : njaa XD
favorit artist? :p

svar : gillar många!
vilka bloggar läser du?<3

svar : som jag svarade där uppe, vänners bloggar och storbloggarna!<3

 

Postat av: M

Vad är din favoritfärg? :-)

svar : oj, jag som ÄLSKAR FÄRGER! men typ, limegrön, rosa, turkost och svart :D
fråååga gärna något i min frågestund också.hihi

 

Postat av: Sara

vad heter dem som du litar mest på? :D<3

svar : det finns många som jag litar på, skriver bara några, elias, sassa, jesper, ella, robine, hannah, hedvig, osvosv.... det där är inte alla, så ni som inte blev skrivna behöver inte tro att jag inte litar på er.

 

Postat av: anonym

varför lägga ut en bild på din mage om du tycker själv att den är så ful och tjock?

svar : för skulle visa min piercing?

 

Postat av: ellenn

Hoppas du svara på alla mina frågor ! :)

svar : OMFG VAD MÅNGA....
Vad är det pinsammaste du har gjort?

svar : finns mycke pinsamt som jag har gjort!
Röker och dricker du?

svar : nej
Vad vill du jobba med?

svar : tatuerare, piercare, eler nåntint med foto
Vad är ditt hela namn?

svar : jasmine linda jenna ahlgren
Har du vart på någon konsert? isf vilka/vilken?

svar : ööööhm kommer inte ihåg faktiskt...
Spelar du något instrument?

svar : nej
Är du vänster eller högerhänt?

svar : höger
Gillar du Justin Bieber?

svar : nja..
Vilka bloggar följer du?

svar : många olika intressanta bloggar
Om du fick pierca dig vart du vill, vart skulle du göra det då?

svar : tungar, och höfterna!
Top 5 butiker?

svar : typ, koneko, bikbok, JC, nånting och nånting....
Vad har du haft för hårfärger?

svar : oj..... orange, gul, blond, brunt, svart, lila, mörkrosa, ljusrosa, skrikrosa, och massa typ missfärgningar
I vilken ålder tycker du att man ska börja sminka sig? :D

svar : typ 7an,
Vart köper du dina kläder? :P

svar : olika! mycke på bikbok och JC
Har du några syskon?

svar : yes, en storasyster, storebror, och en lillasyster
Är du kär just nu?

svar : nej, inte kär..
Betyder din släkt/familj eller kompisar mest för dig?

svar : iaf min familj och kompisar, och vissa i släckten
Hur ser din drömkille ut?

svar : jadu..
Hur länge höll ditt längsta förhållande?

svar : typ 3 år, fast vette fan om det räknas,
Om du skulle vara tvungen att fixa dig på 1 min, hur skulle du göra?

svar : håret, det är typ det ända jag fixar, eller menar du med kläder och allting? isf skulle jag först klä på mig, sen snabbt fixa håret
Vad är din hobby?

svar : kompisar, rita, fota
Vad är ditt bästa boggtips?

svar : ha med lite bilder i bloggen, tråkigt att läsa en blogg utan bilder!
Vem är din idol?

svar : haha det vet jag faktiskt inte
Haft sex?

svar : yes
Är du blyg?

svar : det bror vell på
Sysslar du med någon idrott?

svar : nopp, men på vintern åker jag skidor och ibland snowboard
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

svar : yes, har hänt mig så,
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?

svar : hahah ni som känner mig bra, vet nog vad jag skulle göra ;)
Är du nöjd med ditt liv?

svar : njaa, bättre finns ju
Vad är det värsta du vet?

svar : falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en månad?

svar : haha oooooooj XD jag är typ SLÖÖÖÖSA...
Vad längtar du till?

svar : tills jag hittar det rätta
Har du bra vänner?

svar : jadå, både bra och dåliga
Vad är det finaste du fått?

svar : många jättefina stora röda rosor och en jättesöt nalle, ett halsband och massa kärlek på det, som jag fick av fille förut, (min förra kille)
Vem ringer du när du är arg/ledsen?

svar : jag smar mest, men det är vell typ lite olika beroende på situationen.
Har du strumpor på dig nu?

svar : nopp
När grät du senast?

svar : idag
Har du piercing?

svar : yes
Vill du gifta dig?

svar : kanske
Vill du ha barn?

svar : ja
Är du bra på att laga mat?

svar : hahah nudlar isf XD
Är du flygrädd?

svar : näääh
Hur vig är du?

svar : man kan vara vig på olika sätt så ;)
Vilken är din favoritglass?

svar : lakrits, och ben & jerry’s
Tror du på ett liv efter döden?

svar : nja, vet inte riktigt
Bor dina föräldrar tillsammans?

svar : nej
Vilken ögonfärg har du?

svar : blå
Hur ofta tränar/motionerar du?

svar : är ute och går mycke, typ varje dag
Vad är det viktigaste i livet?

svar : att få känna sig omtyckt
Beroende av?

svar : kladdkaka, kärlek, moblilen
Vad tror folk om dig?

svar : hahah det får du vell fråga dom inte mig?
Vad får du oftast komplimanger för?

svar : mitt hår, och typ : sötast! finast! snyggast! osv osv
Vad säger du för att imponera på någon?

svar : det bror vell på vem det är ;)
Hur imponerar man på dig?

svar : hahah ni får vell testa? ;)
Brukar du skratta för dig själv?

svar : hahah jaa
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

svar : Det är fett naiz! :) <33333333333
Äger du några converse?

svar : yes, 3 par, fast 1 par är typ för små....
Sprit, cider, vin eller öl?

svar : cider
Vad har du för mobil?

svar : w995
Hur svarar du i mobilen?

svar : aa hallå?
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?

svar : han tycker du är skit söt och snygg och cool och allting, hahaha han är lite konstig!
Antal timmar sömn inatt?

svar : hmh, kanske typ 5
Vågar du gå till skolan utan smink?

svar : ja, jag gör det oftast
Hur ofta tvättar du håret?

svar : typ varannan dag
Har du finnar?

svar : hahah wtf? det kommer vell nån då och då xd
Vart tycker du att gränsen för otrohet går?

svar : bror på hur mycke man litar på sin partner, men typ jag vet inte riktigt :s
Hur bra självförtronde har du?

svar : jag har inget självförtroende :s
Vad och vilket smink använder du en vanlig dag?

svar : oftast så sminkar jag mig inte alls, men om jag gör det så isf mascara, och ibland brunkräm (vitkräm)
Hur lång är du nu och hur mycket väger du?

svar :är kort som fan, 153 cm kanske? och väger ca 40,
Vad har du för framtidsplaner?

svar : att bli rik, och leva lycklig tillsammans med nån!
Vad vill du bli kallad?

svar : yazzeh
Födelsedatum?

svar : 16 november 1996
Stjärntecken?

svar : skorpion
Vart bor du?

svar : arboga
Har du en egen dator?

svar : yes, 2 stycken
Vem är din/dina bästisar? [förutom Julia?)

svar : vadå förutom julia?
Vad ska du göra i sommar?

svar : ha det bäst
Favoritfärg?

svar : jag älskar färger! men typ limegrön, rosa, svart och turkos!
Turnummer?

svar : 4, 9, 11, 19
Vad älskar du mest?

svar : att vara kär
Intressen?

svar : kompisar, rita, fota
Favoritband/artist?

svar : finns många bra, tex simple plan
Favoritlåt?

svar : har många! men älskar : Sum 41 - with me
Namnsdag?

svar : ööööhm vette fan?! typ 10:de juni eller juli tror jag.... XD
Vad skulle du vilja heta?

svar : jag vet inte faktiskt
Vad heter du på din msn just nu?

svar : vene, va så länge sen jag va inne där, kör på facebook chatten vafan ;)
Har du några olästa mejl på hotmail?

svar : jaaaa, över 700, kollar aldrig....
Beskriv ditt hår?

svar : rött och fluffigt!
Vart skulle du bo om du fick välja?

svar : typ örebro
Vilken färg är snyggast på kläder?

svar : beror helt på vad det är!
Vad har du på dig?

svar : trosor och en stor t-shirt som jag ska sova i
Vad har du gjort idag?

svar : vart med 3 brudar
Vad ska du göra imorgon?

svar : ingen skola då!
Hur mår du just nu?

svar : inte speciellt bra,men jag försöker att inte tänka på det och vara glad istället!
Är du sjuk?

svar : börjar undra
Har du ont nånstans?

svar : yes...
Har du gått till tandläkaren detta året?

svar : japp
Vad heter din pappa?

svar : pasi
Vilket är ditt favoritdjur?

svar : har många :$
Äter du ofta godis?

svar : haha när det finns så
Vilket är ditt favoritgodis?

svar : många olika! älskar klubbor!
Vem är din förebild?

svar : det vette fan ;)
Vilken är den godaste frukten?

svar : melon tror jag :D
Äter du grönsaker varje dag?

svar : nääh
Vad är emo enligt dig?

svar : en som har jätte mycke cutt märken på armarna osv osv
Brukar du lyssna på hög musik?

svar : jadå!
Vad gör du om dagarna?

svar : det är vell olika, chillar, ute och går, kompisar, skolan
Tycker du om popcorn?

svar : hihih ja
Vilken är din favoritläsk?

svar : cola och monster!!
Vad är din favoriträtt?

svar : vene, men älskar kinamat
Vad tycker du om raggare?

svar : dom är vell typ.... vene... xd
Vad tycker du om punkare?

svar : dom e coola! bara dom inte ser för läskiga ut eller för överdrivna ut XD
Har du skärt dig nån gång?

svar : aa,
Är du död?

svar : ja därför jag skriver här? dum fråga
Filar du naglarna?

svar : har nästan aldrig gjort det
Har du fräknar?

svar : haha ja, får det på sommaren
Har du posters på dina väggar?

svar : ne
Vilket är ditt favoritämne?

svar : bild
Vilket ämne hatar du?

svar : matte och engelska, det värsta jag vet asså...
Vilket ämne har du bäst betyg i?

svar : bild
Vilket ämne har du sämst betyg i?

svar : kemi, (pga att jag har missat ett prov i 7:an......)
Favoritstad?

svar : sthlm
Favorit loka?

svar : gillar typ inge loka så mycke....
Cola eller cola light?

svar : cola
Älskar du din dator?

svar : hihihi jaaa
Är din dator bög?

svar : självklart ;*
Vad är ditt favoritplagg?

svar : bror på vilken årstid!
Vilka affärer handlar du oftast i?

svar : asså den där frågan har jag redan svarat på.....
Vart handlar du?

svar : örebro, sthlm, västerås, etuna, och typ andra ställen
Favorit tv-serie?

svar : solsidan
Vilken är din favoritbok?

svar : hatar böcker!!!!
Favoritfilm?

svar : gingersnaps,(tror man stavar så) älskar den rysaren ;)
Vilken är den bästa musikgenren?

svar : ööööhm?
Bada eller sola?

svar : båda såklart!
Katt eller hund?

svar : båda :(
Åska eller sol?

svar : sol vafan, hatar åska!
Vinter eller sommar?

svar : sommar!
Snusar du?

svar : nej
Äter du?

svar : helst inte
Snattar du?

svar : nej
Röker vattenpipa?

svar : hihihi ja
Är MER gott?

svar : aafan
Tycker du om salt?

svar : bror vell på
Har du kysst din egna spegelbild?

svar : på en spegel ja
Vad tänker du när du ser din spegelbild?

svar : kolla där är ju jag!
Ät en banan?

svar : kom då ;*
Har du runkat nångång?

svar : aa, nån annan ja ;)
Favoritsäng?

svar : miiiiiiiiiiiin
Har du sovit i en säng på ett varuhus?

svar : nej
Vill du ha sex just nu?

svar : vem vill inte?
Har du ljugit någon gång?

svar : har vell hänt
Favoritmeny på donken?

svar : kyklingbitar
Donken eller Burger King?

svar : donken
Svart eller vitt?

svar : svart
Rosa eller grönt?

svar : båda!!!
Tittar du på tv just nu?

svar : näää
Skulle du kunna vara med i en porrfilm?

svar : hahah om jag fick flera miljoner så kanske
Favoritkaraktär i Simpsons?

svar : jag
Skulle du kunna sjunga på Allsång på Skansen?

svar : haahha ne, inte själv iaf
Städat eller stökigt?

svar : städat
Favorithalstablett?

svar : vet inte
Är du ofta sjuk?

svar : ja, men låssas inte om det
Gillar du anonyma kommenarer?

svar : nej dom kan ta sig
Vågar du rapa högt inför andra?

svar : bror vell på hur flumm jag är xd
Är nallar söta?

svar : jovars
Vart handlar du helst mat?

svar : kebebhuset (a)
Favoritglass?
svar : lakrits o ben & jerry’s!
Hemmakväll eller fest?

svar : hemmakväll med sin kärlek
Privat fest eller festa med folk på stan?

svar : privat
Har du kysst någon och sedan ångrat dig?

svar :yes
Vem är snyggast i 9aN i din skola? ;)))

svar : finns typ inte då många snygga, men blir nog elias fan ;)
Vad väljer du, hallon eller blåbär?

svar : hallon
Vad tycker du är det roligaste med att svara på kommentarer?

svar : att se vafan folk undrar
Om du skulle vara hemlös för 1 dag och du bara fick ha med dig 3 prylar, 20 kr och 1 ombyte kläder, va skulle du då välja ?

svar : vafan, 1 dag är ju inte mycke, men, ett tält, sovsäck och min mobil,  mjukisar och luvtröja,
dator eller mobil?

svar : båda vafan.... :s
varför bloggar du?

svar : det är kul
Har du en pojkvän?

svar : nej, men önska jag hade...
Hur länge har du bloggat?

svar : typ as länge, har haft 2 andra bloggar innan den här också
Tycker du det är roligt att skriva/blogga?

svar : jadå, när statistiken ser bra ut så
vad gillar du mest med sommaren?

svar : slippa skolan! slippa alla varma kläder, värmen, att bada, att leva livet!
Vad är din mardröm?

svar : finns många
Vad fick dig att börja blogga ?

svar : det kommer jag inte ihåg, ville testa helt enkelt
hur gammal är du?

svar : 14, fyller 15 i november
röker eller snusar du?

svar : nej
vad vill du bli när du blir äldre?

svar : den där frågan har jag svarat på tidigare
vart vill du komma med din blogg?

svar : har inte tänkt så långt, men att folk ska tycka den är kul att läsa
favorit film/er?

svar : kolla där uppe så har jag skrivit en
hur många besökare har du?

svar : runt 110 per dag
Dina bästa råd till en bättre blogg?

svar : har svarat på redan
längd?

svar : har redan svarat på det också :s
äter du morötter från ett annat land?

svar : asså.....
skulle du helst vilja va åsna eller gris?

svar : haha en blandning :$
När du var liten, kissade du på dig på någe olämplig plats?

svar : asså wtf...
om du hade en egen planet ,vilka 12 personer skulle du ta med dig?

svar : det skulle du gärna vilja veta va....
Vad har du för planer till sommaren?

svar : steeeeeeeeka
Ska du åka till något annat land?

svar : jag vill...


BTW, du är sjukt fin ! :)
Din blogg äger ! :)

 

Postat av:

^
DRYGT?

svar : jaaaa

 

Postat av: Cassandra. :D

Tycker att du har sjukt snyggt hår, hur fixar du det?
:D

svar : tackdu, jadu, jag fluffar bara helt enkelt! :D

 

Postat av: jennifer

vad tycker du om mig ? (:
svar : jadu, jag tycker att du är en fin och jättesnäll tjej! och du verkar vara rolig också :)

hur många läsare har du varje dag typ ? :) <3

svar : runt 110 stycken per dag :) <3


Postat av: sofia

hur ofta hade du & felix sex?

svar : det tänker jag faktiskt inte svara på
vad har du för skostorlek?

svar : bror på vad det är för skor, kan ha 31/32 på foppaskor, och typ 35 annars (as små fötter!! )
hur mycket väger du & hur lång är du?

svar : typ 153 cm och väger typ 40 kg
är du nöjd med klassen du går i nu?

svar : ja, fast för ett tag sen så ville jag byta
kan du tycka att du själv ser bra ut?

svar : det går bara inte....
saknar du felix ibland?

svar : tyvärr så jaa,
5 snyggaste killarna i klassen! (om ingen är snygg, ta dom 5 som ser bäst ut)

svar : pfft, snälla, det finns fan inga jag kan skriva typ :s

ne jag kan inte ta ut som 5 som ser bäst ut, känns taskigt...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du glööömde en fråga

    2011-05-10 | 08:52:02

Kommentera inlägget här: