Y A Z Z E H - A H L G R E N

mums ben & jerry's ! <3

Kategori: livet

sitter här och tjockar mig med ben och jerrys! fett gott ;)
först så har jag vart i skolan, i början var det sjukt jobbigt, kändes som jag bara skulle ramla ihop hela tiden, mitt huva bara dukna och tankarna bara snurrade omkring i mitt huve....
men det blev bättre sen efter skolan, för då följde sassa med mig till min lillesyster bonnies dagis avslutning eller va det nu va, var där typ 30-40 minuter kanske, efter det så fick jag och sassa pengar till att åka och köpa kebeb på stan! hahaha och fyfan vad vi garvade där inne, jag och mina grimacher (hahah hur stavar man?) , sassa typ dog, bra ful jag är asså! ;)
efter det så drog vi till ICA och där inne så träffade vi min pappa, då frågade jag om jag kunde få en ben och jerry's av han, och gissa om jag fick det? jo det fick jag! hahah aa man ser ju det på bilden över så!
sen gick vi och och då fick sassa pengar av mig att köpa jordgubbar för, visst är jag snäll, hihihih busigt, sen efter det så kom hennes pappa och hämtade henne vid stan och jag cyklade hem med min halvt uppätna glass, och nu sitter jag här och ska göra klart min so uppsatts/uppsattser! usch, HATA SO!!!
puss ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: