Y A Z Z E H - A H L G R E N

moget. fast näääh.

Kategori: livet

nä nu får det vara nog, jag orkar inte få onödiga kommentarer, så tänker göra så jag måste godkänna kommentarerna innan dom läggs ut, men ni andra som inte klagar kan fortsätta kommentera, men det kommer stå att jag måste godkänna innan det läggs upp så ni vet,
omogna jävlar, fan vad lack ja blir att ni inte kan låta mig vara och tänka på era egna problem istället? ni verkar ju ha allvarliga problem eftersom ni stakar mig och ska klagar på ALLT, jävla töntar som inte änns visar vilka ni är!

Kommentarer

  • elias :* säger:

    yazze du är den finaste, snyggaste, sötaste tjejen som finns,och det vet du att jag tycker. låt inte dom/den göra dig ledsen!! <3<3<3

    2011-05-27 | 15:41:30
  • hannah säger:

    SÅ JÄVLA LÅGT! fan vad sur jag blir !

    dom ska låta dig vara annars kommer jag och elias med vårat GÄNG! och då blire inte kul , jag svär fan vi kommer göra KAOZ med den / dom !!!!!

    Du är världens finaste , snällaste underbaraste , Elias förtjanar er, ni är lika underbara och fina båda två på både insidan och utsidan!

    Jag gör kaoz med dom om dom inte slutar fan det räcker nu , dom är bara avensjuka bara för dom inte får nått bättre och att ni är sjukt fina och söta båda två! dom vågar fan inte ens stå för vilka dom är ? så jävla omoget så det finns inte.

    Elias och Yazzeh är dom bästaste och sötaste paret så alla ni andra som har emot det kan kontaka mig och ta upop erat jävla problem?



    jag älskar er elias och yazzeh , <3 !

    2011-05-27 | 15:47:25
    Bloggadress: http://hannahgustafssson.blogg.se/
  • EmmaRonkainen♥ säger:

    Så omoget av dem att säga så, du är ju fan underbar fin inte ful , finns alltid om det är något gumman för jack tycker inte att andra ska hålla på så mot mina vänner gud vad arg jag blir det är så omoget att göra så dxet är absolut inte okej för mig .. dem måste ju ha seriösa problem i huvet alltså ..



    Du är finast <3

    2011-05-27 | 16:16:52
    Bloggadress: http://eemmaronnqvist.blogg.se/
  • Anna säger:

    Det är ett väldigt omoget beteende, kommentarerna du fått menar jag. Man blir ju lite orolig faktiskt, hur gamla är dem egentligen?



    sv; Jaha, det ser faktiskt väldigt äkta ut. Riktigt fint! :)

    2011-05-27 | 20:21:21
    Bloggadress: http://annarydhs.blogg.se/
  • jossa säger:

    Shit! ;s

    Du är ju hur jävla fin som helst!

    och alla tycker väl att man själv är fet om inte jag mins rätt?

    Och så omoget av att inte visa namnen vilka dom är de betyder ju att dom inte står för va dom säger ;s

    och så vill dom kanske ha uppmärksamhet!

    och vafan ska du veta va dom säger om dej i skolan? de är ju deras skitsnack och tror inte du tar åt dej de :)

    Bara så omogna gliiiin som är avendsjuka! :)



    finns om du vill snacka :)

    2011-05-27 | 21:08:20
    Bloggadress: http://jkkoski.blogg.se/
  • lisa säger:

    du är ju huuur fin som helst <3!

    2011-05-28 | 20:02:57
    Bloggadress: http://lisalindgreen.blogg.se/
  • sofie säger:

    hahah, lyssna inte på dom.

    Dom som säger att du är ful dom är

    bara avundsjuka på ditt utseende ;)

    2011-05-29 | 23:34:24
    Bloggadress: http://ss-sofie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: