Y A Z Z E H - A H L G R E N

kladdkaka och cola!

Kategori: livet

happ, nu ligger jag här på mitt golv på min sköna matta i bara bh och troser, fett mysigt, orkar inte klä på mig, skönt att ligga här och bara slappa ju! har nyss vart och badat i poolen! det va naiz, fast lite kallt , men jag klarade mig :D
har nyss käkat kladdkaka och druckit cola!!!!! ååååååh,  kladdkaka och cola in my ♥!!!!!
det är kärlek! ;)
fast nu har jag ont i magen för att jag har ätit och druckit så mycke! blir mätt sjukt lätt! och är typ aldrig hungrig, ballt :D
ne nu ska jag ligga här på mitt golv som vanlig och bara slappa och lyssna på musik, det är naiz!!!!
puuuuuuuuus ;*

Kommentarer

  • karl - bertil (y) säger:

    men nu e jag seriös iaf!



    sådana här inlägg älskar jag, där du typ berättar om vad du gör på ett coolt sätt, hahahah! jag är helt random, men det e bara att acceptera ;)

    2011-07-20 | 19:33:52

Kommentera inlägget här: