Y A Z Z E H - A H L G R E N

grym dag idag i köping!

Kategori: livet

tänkta berätta lite kort om dagen, orkar inte skriva så mycke för det hände as mycke kul idag!
hela dagen har tillbringas i köping hos min kompis linda! åkte till henne kl 09.30, drog ner på stan till hennes bror som va på stan på utställning med sin epa, han vann iaf, och sen va vi med 2 andra killar också, fyfan vad jag blev utstirrad idag asså av alla!!! helt sjukt, dom lixom skanna mig?!?! (kolla på hela kroppen, från ansiktet och ner till fötterna), blev fan rädd... men tur man är van att folk stirrar på mig, annars skulle jag fan få panik om alla glodde.
sen så va vi och kollade på crusingen med alla raggarbilar (a)
köpte en helium ballong som jag tog heliumet från så jag lät som en smurf! snackade med alla raggarbilar som åkte förbi :$
hahahahah, alla bah försökte ragga med mig i deras bilar!
och sen va det 2 stycken as fulla gubbar som stod på vägen och drog ner byxerna och kallingarn å hela skiten! fan vad vidrigt! XD
poliserna tog en av dom, han den ändra bah sket i att polisen tog hans kompis så han bah gick därifrån! XD
dog lite..
sen har jag druckit 2 monster idag, muuuuuums, inte det gick snabbt för mig att dricka upp dom men...... xd
träffa massa folk som jag kände igen idag, och sen bah kom det fram random folk till mig som jag inte änns kände å bah HEJ YAZZEH!
jag bah wtf?! typ alla vet ju vem jag är :(
blev verkligen utstirrad av hela köping idag, så nu är jag typ värsta igenkänd i köping :o
aja, mamma kom och hämtade mig kl 20.30, men nu orkar jag inte skriva mer!
men tack för en underbar dag hörrni! ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: