Y A Z Z E H - A H L G R E N

ella, du är bara för underbar, och så bäst!

Kategori: livet

såhär står det :
Yazzeh, du är bäst.
♥Det här inlägget går till Yazzeh Ahlgren, en av dom finaste & snällaste personerna jag någonsin mött.
Jag vet att vi bara har varit två gånger, men varje gång, så har jag känt mig... glad, glad över att han en sån bra vän som du. Jag känner att jag kan lita på dig, jag känner att du kommer stå vid min sida ut.
Samma sak kommer jag göra med dig, stå vid din sida, tills mitt liv tar slut & ännu längre än så.
Jag skulle aldrig komma på tanken, att lämna dig ensam, i livet, utan att han någon utväg. Den tanken svider i hjärtat på mig.
Första gången vi blev vänner, så.... kände jag mig som, nånting riktigt bra. Någon som verkligen var värd något. Sen förstog jag faktiskt inte att just jag, en helt konstig, kanske lite galen människa. Att du just kunde välja mig, & det är något jag aldrig kommer ångra. Jag är stolt(?) för att just DU skulle välja MIG som din vän. När det finns så många andra bättre personer där ute.
Än jag, som jag vet har sabbat jättemånga vänskaper.

Det finns en punkt i livet, som man känner att man inte har någon utväg till. Den punkten gick jag in i flera gånger. Men sedan hittade en fin tjej, som fick mig att tro på mig själv. Fick mig att bli stark, & fan inte ta åt mig av vad flera andra personer sa bakom min rygg. Jag orkade inte bry mig, & jag vet att du också kan vara så stark.
Det är inte bara ord som gäller, utan även styrkan.
Sen vet jag att vi orkar detta Yazzeh, för du är så stark, om du kan övertyga nån annan, DÅ KAN DU ÖVERTYGA DIG SJÄLV, det vet jag. & lita snälla du på mig. För jag har varit där.

Jag älskar dig lika mycket som jag gjorde från allra första början, & jag kommer göra det från slutet av mitt liv. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: