Y A Z Z E H - A H L G R E N

humörsvängnings dagen..

Kategori: livet

shaa,
dagen för mig har vart lite upp och ner, i skolan på hemkunskapen så gjorde vi pizzor! as gott, jag och david va i samma grupp, det ble faktiskt gott !
sen gick jag hem från skolan, vi slapp massa lektioner så vi fick sluta tidigare ! det tog en halvtimme för mig att komma hem, hahah seg, fast det va riktigt skönt att komma ut och gå och lyssna på musik i hörlurarna, det ända som va dåligt va att min väska va tung, annars vare perfekt !
när jag kom hem så gjorde jag ingenting, sen så skrev jag lite på so uppsatsen, sen kom mamma hem och vi började bråka så jag bara stack ut... gick runt och gick typ 1 och en halv timme, skönt att komma hemifrån, och skönt att det finns folk som man kan snacka med när man mår dåligt...
när jag kom hem så åt jag kyckling och ris, mammas kyckling och ris är så jäääääääävla gott !
efter det så skrev jag mera på so uppsatesn, sen hör jag mamma ropa baah

VILL DU SLICKA?
- jaaaaa !
hahahah jag visste inte vad hon menade men misstokalde som fan, sen när jag kom ut i köket så fattade jag att det va skålen hon menade, hon hade gjort kladdmuffins och sockerkaka då undarde hon om jag ville slicka ur skålarna och det ville jag gärna ! det var jätte mycke choklad smet som jag åt så nu har jag ont i magen som faaaaaan!
aja jag får vell skylla mig själv men gott vare iaf !
nu så sitter jag och skriver med amanda och jesper, AHAHAHAHAA jag får ont i magen för jag garvar så mycke och misstokar allt !
ne nu så ska jag snart hoppa in och ta en dusch tror jag !
hare så bra ! ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: