Y A Z Z E H - A H L G R E N

värme som om man var utomlands eller satt i en bastu?!

Kategori: livet

usch fyfan vilken värme det är ute asså, kvavt som in i helvete, känns verkligen som att man är utomlands?!
det är som att sitta i en bastu, det är molnigt, ingen sol, men ändå ca 35 grader utan sol?! sjukt...
jag slutade klockan 13.30 idag, fast egentligen skulle jag ha slutat typ klockan 16.00, men vi hade 2 timmars håltimme, och efter det hade vi matte typ 30 min, värt att sitta i skolan (i en bastu) 2 timmar för att vara på matten som vi inte änns gör nå på?! så jag ringde till mamma och bad henne sjukanmäla mig, så jag drog hem! det är inga kalla vindar heller, som är varma som fan, usch det här är ju plågeri.....
ligger nu död på golvet hemma i bikini, klarar fan inte av värmen.....
åååååååh! hejdå,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: