Y A Z Z E H - A H L G R E N

Mobil Bloggar

Kategori: livet

Framme i sundsvall nu efter nästan 6 timmars bil resa! Ska hälsa på min syster, hennes kille,hennes barn tindra, och hennes barn rasmus som bara är en vecka gammal idag! Sorry dåligt Bloggande Men har inte haft nån tid, i förrgår va jag på grönalund hela dagen med klassen, igår på va det skolavslutning, sen träffade jag elias, sen åkte jag till ella och träffa henne och tova,sen åkte vi till folketspark och rockade loss när banden spelade och sen va det skumdisco! Och idag så har jag åkt bil sedan klockan halv 7 imorse, och kom nyss fram så har inte haft tid, ska försöka bli bättre... Men ibland orkar jag bara inte, Men idag så vet jag inte om jag orkar lägga in nå mer,eller så kanske jag mobil Bloggar flera gånger idag eftersom jag inte har min dator med mig... Nu ska vi gå och köpa en red bull åt mig så jag inte somnar -.-' Aja puss:*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: