Y A Z Z E H - A H L G R E N

fett steek dag!

Kategori: livet

idag så har jag och sassa vart vid kvarnsjön, det har vart äckligt varmt idag!
men det va för kallt i vattnet så vi ville inte bada där borta, det va typ 13 grader i vattnet, typ dog :o
men då åkte vi hem till mig istället och badade i våran pool! det va MYCKE skönare! 31 grader ;)
sen drog vi in och kollade på en film i stugan, den va faktiskt bra! det va föresten en rysare, älskar rysare (a)
sen drog sassa hem, och då så gick jag hem till elias, fett mysigt, har saknat min plutt, vi har bara imorgon på oss och sen kommer inte vi hinna träffas förns skolavslutningen?! fett damp, kommer inte kunna se han förens dess, tragiskt, kommer sakna han :(
och usch vad jag hatar myggbett, tror jag har runt 40 stycken, hadde 14 bara på vänster axel så ;s
haha orkar inte skriva så mycke, flåt D:
hejdå :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: