Y A Z Z E H - A H L G R E N

ella fahlin,jag älskar dig mest bästavän.♥

Kategori: livet

ella fahlin, gumman, älskling.
jag vet att du kommer klara det här, jag ska hjälpa dig så du orkar! finns för dig varje dag, varje minut, varje sekund, ända tills mitt hjärta slutar slå och ännu längre.
riktiga vänner finns för varandra, och jag finns ALLTID för dig.
du fick mig att inte sluta tro, och se på mig nu, jag lyckades.
du fick mig att lyckas, och då ska jag fanimej få dig att lyckas!
du förtjänar han! du måste bara våga visa vad du känner för han! och om han inte fattar då, så förtjänar du någon bättre! du förtjänar helt klart den bästa gumman, det är du värld.
du vet att jag ALLTID finns för dig, det är bara komma till mig om du vill gråta ut, och som jag har sagt till dig typ 10000 gånger nu, DU KLARAR DET HÄR GUMMAN, GE INTE UPP, ALLTING KOMMER ORDNA SIG PÅ ETT ELLER ANNAT SÄTT.
jag älskar dig mest bästavän.♥

Kommentarer

  • ella säger:

    som sagt, jag började gråta av rubriken, jag älskar dig. & jag är så glad att jag har dig vid min sida, i mitt liv.

    jag älskar dig bästavän & kommer alltid att göra<3

    2011-06-14 | 23:28:33
    Bloggadress: http://ellaafahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: