Y A Z Z E H - A H L G R E N

vad vore jag utan dina andetag?

Kategori: livet

elias sjöng och spelade gitarr för mig sista gången vi hann träffas innan han åker till tyskland..... satt i hans säng och kände hur tårarna börja rinna ner för kinden, jag blev så rörd, han sjöng och spelade: kent-utan dina andetag, jag gillar inte kents version så mycke som jag gillar elias version, , speciellt när han sjöng och spelade för mig, jag kommer inte träffa han på 10 dagar, jag kommer sakna han så GRYMT! längtar redan tills han kommer hem ♥

Jag kan inte ens gå 
Utan din luft i mina lungor 
Jag kan inte ens stå 
När du inte ser på 
Och färglös som en tår blir jag 
Utan dina andetag.......


Kommentarer

  • elias :* säger:

    älskar dig gumman :) <3<3<3

    2011-07-04 | 00:41:50

Kommentera inlägget här: