Y A Z Z E H - A H L G R E N

grym dag idag mä, och kärlek till att bada med kläder <3

Kategori: livet

okej, dagen blev inte som planerat idag.... fast det blev grymt ändå!!!
vi hade planerat att dra till skara sommarland idag, jag mamma, elias, och min lillasyster, fast vädret va skit så det blev inte, eller vi ska ta det nån annan gång.
och aa, bilden säger allt ;* elias kom till mig klockan 08.50 för att ge mig massage! det va jätteskönt, eller asså det gjorde ont också.... eftersom jag har problem med nacken och ryggen :( men det va iaf skönt även fast jag ville dö i vissa stunder! han är underbar <3 efter att han hade masserat mig så kollade vi på film, SAW, kommer inte ihåg vilken av dom, den senaste iaf! den va braaa! men dom är typ äckliga :o men inge läskiga! sen gick jag och duschade lite snabbt, sen käkade vi, sen så drog jag mamma bonnie och elias och handla godis och MOOOONSTER!!!! eftersom det inte blev så skara idag så tänkte vi att vi skulle dra till örebro och kolla på bio! så då gjorde vi det, mamma och bonnie kollader på RIO, en barnfilm, medans jag och elias kollade på Harry Potter och dödsrelikerna del 2 (3D) IGEN.
vi va lixom på den igår med på bio fast i arboga, men jag mådde verkligen inge bra då, klarade av att se 40 minuter av filmen sen va jag tyungen att åka hem.... usch... men därför såg jag den idag så jag skulle få se klart hela! den va GRYM, bara så jävla synd att det va sista filmen! sorgligt :( efter bion så vekligen SPÖREGNADE det! som tur skulle vi bara till bilen, sen åka hem, men då ringde kevin och razmus oss och undrade om vi ville träffa dom! och då gjorde vi det också! vi chillade omkring på stan, sen så va robine och moa med oss lite också, hihihi. vi såg en jätterolig gubbe som gick omkring med cykeln och sjöng och skrek på oss, asså hahaahaha fyfan .... fast asså han va rolig xd sen senare på kvällen började det verkligen spö regna, och medans razmus, kevin och elias stod under tak sprang jag omkring i regnet, det regnade så mycke att jag blev dyngsur nästan direkt när jag hann komma ut från under taket! och så sprang jag och hoppade i vattenpölar bara för att lixom, skönt att blöta ner sig, det kunde inte bli värre ändå! eller jo föresten.... efter det så gick vi till dammen i stan, och där så kastade jag mig i med kläder och allt..... hehehe elias stod typ och va helt chockad, hahaha fyfan vad rolig han såg ut, fast lixom asså det kändes inge vidare att simma omkring i dammen, lixom undra vad dom har gjort i den... så vi drog till villa badet och där så badade elias också med mig, MED KLÄDER PÅ OSS!! fyfan vad det är skönt att bada med
kläder!
och jag får typ panik av att stå på botten så elias fick bära mig! hahha fyfan vad fin man är när man badar asså, och elias har backslick, hahhaha xd och man ser typ inge av min kropp.... typ bara mina fina skor som sticker upp där ur vattnet! efter att vi hade badat så drog razmus och kevin hem och då gjorde jag och elias också det, asså fyfan i helvete vad vi frös när vi gick hem, han gick hem till sig och jag gick hem till mig, det första jag gjorde när jag kom hem va att duscha med kläder och hela skiten på mig!
det är så jävla sköööönt!! woooohooooow! nu ligger jag i sängen bland alla 235835 kuddar och under täcket och käkar godis och dricker monster! fett naiz asså, GRYM DAG HÖRRNI!! <3
(orkar inte läsa igenom och rätta stavfel osv osv så ni vet!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: