Y A Z Z E H - A H L G R E N

svar på kommentar....

Kategori: livet

svar: om du inte kan läsa så står det faktiskt att jag inte vet hur man får bort den? den stör mig också väldigt mycke, men lite svårt att ta bort den när jag inte vet hur man gör, och jag tänker inte göra en ny blogg eller nånting bara för att en anonym som inte änns vågar visa vem den är stör sig så jävla mycke på den, låt bli och kolla på den istället, jag har ju inte tvingat dig att kolla på den, gå ner på sidan istället så ser du ju inte den.

Kommentarer

  • hej! victoria igen säger:

    jag undrar en sak till. har sett att det är fler än bara jag som undrar samma sak nämligen.

    vi/jag undrar om inte du kan göra en video? inte för kort. typ 1 min el. mer helst, annars kan du ju göra 10 sek om du vill, blir lika tacksam ..? vi/jag skulle nog gilla det jätte mke! mest jag. :D tänkte nu när du kanske inte har så mke att göra.? (:



    ps. din header är jätte fin!

    kramar!

    2011-07-23 | 13:59:06
  • Anonym säger:

    Jag tycker att det är skitsnyggt !

    Trodde det va meningen, men det är jätte hätigt.



    Den enda texten ja ser är yazzeh ahlgren

    o under headern står det eepic....

    men det är väl meningen?

    2011-07-23 | 18:27:52
  • Anonym säger:

    oj, kaxigt svar..

    2011-07-23 | 18:29:02

Kommentera inlägget här: