Y A Z Z E H - A H L G R E N

sha sha sha sha sha.... okej där orka jag inte mer

Kategori: livet

tjenare tjenare bloggen!
sorry att jag uppdaterar mig så dåligt... men jag är som sagt i sundsvall hos min syster, och jag har såklart med min dator, men det finns inte trådlöst internet här, bara i en sån där öööööööhm grejsimojs sak man sätter i datorn på sidan så får man internet, så eftersom det bara finns en så får vi turas om att ha den, och så orkar jag lixom inte alltid blogga, jag har andra saker för mig än att bara sitta vid datan och blogga, lixom det är sommarlov, och inte så lång tid kvar på lovet heller....
okej nu ska jag berätta lite om dagen då bara för jag typ inte berättar så mycke vad jag gör om dagarna.....
jag och irma tältade från igår till idag på gården, jag vaknade i tältet av att jag trodde jag skulle få värme slag eller nånting, det var typ 28357820356183065081 grader i tältet, + jag hadde t-shirt, tjocktröja, mjukisbyxor, ull strumpor, och täcke på mig, tror ni det va varmt eller? okej det var en ganska dum fråga.....
hoppar över att berätta resten av dagen förutom senare på dagen,
vi va och åt mat hos min systers killes föräldrar, det var trevligt, okej nu orkar inte jag skriva mera, för nu ska jag tälta igen, HEJDÅ BLOGGEN!
(bild från igår vid stranden när vi fika)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: