Y A Z Z E H - A H L G R E N

femton stycken sanningar...

Kategori: tidsfördriv

♦ jag älskar att vara random
♦ färger är gryyyyyyyyymt!
♦ jag tycker att det är sexigt när VISSA killar har hål i ögonbrynet
♦ jag ÄLSKAR att färga och hålla på med mitt hår!
♦ jag är en mobil mördare...
♦ jag har haft 6 bloggar, och 5 av dom har jag kvar
♦ jag får ofta massa komplimanger om mitt hår och mina ögon
♦ min blogg är dubbel fortfarande och det stör mig väldigt mycke.
♦ jag har färgat mitt hår mellan 70-80 gånger
♦ jag vill ha turkost, tjockare, och mycke mycke längre hår!!
♦ jag vill ta hål i tungan
♦ och i ögonbrynet...
♦ ......och skaffa snakebite piercing
♦ jag har 3 syskon, 2 äldre och 1 yngre
♦ jag är moster till 2 stycken redan

Kommentarer

  • ahah säger:

    oj två st.. redan? och du är 15?

    aha jasså ;) redan. jag är 16 och är moster till 7 st. har två syskon. haha.

    2011-07-29 | 22:52:56

Kommentera inlägget här: