Y A Z Z E H - A H L G R E N

And I hate how much I love you boy I can't understand how much I need you

Kategori: livet

dagens: tystnaden som uppstår när Bonnie försöker säga nå kul....

 

TJENIXEN BLOGGISEN!

igår glömde jag bort att säga att jag åkte till Sundsvall med pappa, lillesyster och Irma! vi ska och hälsa på min storesyster, hennes kille, och hennes 2 barn,tindra på 4 år och rasmus på 6 veckor!

här är några bilder från bil resan hit igår :

idag så har det hänt mycket, vi har badat, håvat fiskar, handlat, lyssnat på MUUUUSIK, hälsat på massa folk, vart vid hamnen,retat min lillesyster så hon börjat böla x antal gånger idag och det gjorde fan min dag, fikat massa kladdkaka (<3), skärt upp en död övergravid fisk och kolla vad som fanns i den (kommer bilder under här), det var väldigt intressant att sitta med en kniv i en liten fisk och undersöka den!

(det oranga sakerna är fisk rom, alltså fisk bebisar som inte är klara)

jag varnar för äckliga bilder!!

 

och när vi var och handlade så tog jag kort på 3 annorlunda drickor, sitter och dricker Hello Kitty’n nu!

och nu är det kväller, och vi sitter i sängen och har den här låten på repeat, jag bah älskar den <3

 

 

och btw, jag saknar min elias <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: