Y A Z Z E H - A H L G R E N

you're gonna miss me when I'm gone.

Kategori: foto

hittade as as gullig tröja i västerås som jag bara va tvungen att köpa! och sen så köpte jag en grejsimojs så jag kan lägga över bilder till min macbook! har inte kunnat det på över ett år, har varit tvungen att lägga över bilder från kameran till min ANDRA dator, sen från datan till mobilen, sen från mobilen till min mac, så aa därför jag typ aldrig lägger över bilder som jag tagit med systemkameran... men nu kommer jag kkunna det! ett program på datan är sönder så funkar inte med sån där jävla sladd.. och orkar inte lämna in den på lagning.. men nu kommer ni antagligen få mer bilder!
(bilderna är printade eftersom det tog 197509137519375 år att lägga upp dom annars, min data är dum i huve <//////3 )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: