Y A Z Z E H - A H L G R E N

TIDSFÖRDRIV,

Kategori: tidsfördriv

Namn? - Jasmine, alla kallar mig därimot för yazzeh.
När fyller du år? - 16 november
Några piercingar? - 14 hål i öronen +2 töjningar,  2 hål i läppen och hål i naveln
Vad har du på dig just nu? - trosor och en stor T-shirt
Vilken årstid är bäst? - sommar
Är du singel? - nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja
Hur många har du varit riktigt kär i? - hmmmm....
Är du kär just nu? - ja
Vem vet allt om dig? - ingen vet ALLT, bara jag själv
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jadå..
Vad har du gjort idag? - vaknat av att elias ringer, märker att jag har försovit mig eftersom jag skulle hänga med elias och dom när dom repar, blir as stressad när elias ringer och säger att han ska gå snart, fixar mig på 10 min och drar t han. Har setat och lyssnat när graabbarna repat, sen kollat film, myst med älskling, och när jag kom hem kände jag för att ta ännu ett hål i örat och det gjorde jag också.
Har du varit glad idag? - ja det har jag vell
Har du varit ledsen idag? - lite kanske
Har du gjort något bra idag? - jadå
Vad ska du göra nu? - ska typ sova snart, orkar inte vara helt forever alone...
Har du gjort något dåligt idag? - jadu, det tror jag inte, eller jag vet inte?
Vad har du ätit idag? - spagetti och nånting
Har du duschat idag? - Nej.
Är du trött nu? - nej....
Vad händer imorgon? - ska träffa irma om hon inte skulle gö nå annat
Går du i skolan? - aaa
Har du varit i skolan idag? - nej, det är lov förfan!
Hur mår du just nu? - inge vidare om man säger så
Vem ringde dig senast? - Elias
Vem ringde du senast? - Elias
Vem sms:ade till dig senast? - Elias
Vem sms:ade du till senast? - Razmus
Är du hungrig nu? - Nej
Vad är klockan nu just nu? - 01.48
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, blogg.se
Har du sminkat dig idag? - nei
Isåfall, vad för smink? - inget
Lyssnar du på musik just nu? - självklart
Isåfall, vilken låt för tillfället? - in flames - come clarity
Har du fler än 4 linnen? - eeh ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - Ja
Använder du mascara? - Ja när jag orkar
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - Japp
Använder du hårspray? - nån gång ibland
Använder du mousse? - nej.
Använder du deodorant? - men ja?
Använder du bodyspray? - nej
Använder du parfym? - Ja
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du brunkräm/foundation? - ja
Använder du rouge? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - Hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - plattar lite varje/varannan dag, på dom ställen det behövs
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - wtf nej? haha
Är du kär just nu? - för andra gången, JA
Har du kysst någon idag? - yes
Har du ett förhållande? - yes
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej inte vad jag vet?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ha ett förhållande, klarar inte av att vara själv.
Är du en bra pojk-/flickvän? - fråga elias, men enligt han så ja.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - dedu.
När kysste du någon senast? - idaaaaaaag
Hur gamla va dina föräldrar när dom blev tillsammans? - öööööh jag vet inte...
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha nejtack jag klarar mig.....

40 till frågor!
1. Vill du ha ditt ex tillbaka? - nej.
2. Är du singel? - nej
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? - mmmmmh
4. När var sista gången du verkligen skrattat? - idag åt mig och elias för vi är så extremt störda, haha dör...
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? - elias, razmus, amanda och emil, beror helt på vad, men oftast elias eftersom jag träffar han varje dag
6. Är det någon som inte gillar dig längre på grund av något du gjorde? - mmh
7. När var sista gången du grät mycket? - igår.
8. Är det någon du vill göra allt med? - elias såklart
9. Hur många kan du berätta allt för? - jag vet faktiskt inte.
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? - ja
11. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? - självklart har elias någon betydelse för mig! 
12. Beskriv dig själv med ett ord? - konstig
13. Har du något som hör till ditt ex? - det beror på hur man ser på saken.
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? - ja
15. Fullständigt namn? - Jasmine Linda Jenna Ahlgren
16. Favoritlåt? - finns många!
17. Favoritfärg? - svart, rosa, turkost och limegrönt!
18. Bästa vänner? - jadu
19. Person du saknar? - eeh ja
20. Är det någon du hatar? - ja.
21. Gråter du ofta? - för ofta.
22. Vart bor du? - i lilla abroga 
23. Vem kramade du senast? - min älskling
24. Har du varit olyckligt kär någon gång? - tyvärr ja.
25. Vem pratade du med senast? - elias
26. Röker du/har gjort? - nej, bara smakat
27. Är du kär just nu? - yees
28. Vem kan du berätta allt för? - jag vet inte
29. Favorit djur? - finns många söta saker
30. Hur lång är du? - för kort ;*
31. Vem äger ditt hjärta? - ELIAS
32. Favorit film? - finns många bra filmer!
33. Är du lättsårad? - tyvärr så ja
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, på en skala 0-10? - 1/2 typ
35. Har mest minnen med? - oj ;s
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? - hhhhhhhmm
37. Den hetaste personen? - självklart elias!
38. En som du inte kan leva utan? - min prins!
39. Hatar eller älskar du ditt liv? - jag hatar mitt liv mer än vad jag älskar det....
40. Vem du älskar mest? - elias elias elias

Kommentarer


Kommentera inlägget här: