Y A Z Z E H - A H L G R E N

this is not football, why the fuck tryna tackle me?

Kategori: mee

SHEEEENARE!
idag har vi haft mentorsdag i skolan, så det har inte vart några jobbiga lektioner iaf! dagen avslutades på meken, det har vart ASSSSS varm dag, och imorse drog jag på mig ett par tights, ett par mjukisbyxor, ett linne, och en tjocktröja..... lixom jag trodde det skulle bli kallt idag?! men det vart det fan inte..... jag DOOOOOG seriöst, men typ i slutet dååååååå tog jag av mig mina mjukisbyxor och drog upp mina tights till knäna, det va iaf lite bättre!
efter skolan drog jag och mötte elias sen drog jag hem till mig och duscha, sen klädde jag på mig och då hjälpte elias mig att ladda över mera musik till min iphone! efter det drog vi hem till han, vi hann inte vara där så länge förens ella ringde och sa att hon va påväg, HON SKA VARA HOS MIG TILLS PÅ SÖNDAG! mitt lilla örebro barn ♥
nu sitter jag här med ella och ska snart sticka uuuuuut!
HEJDÅ ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: