Y A Z Z E H - A H L G R E N

någon som vill mysa med spindlis?

Kategori: livet

någon som vill mysa med den här gosiga saken som kröp på mitt lår idag?!? skulle inte tro det va? jag hamna lite i chock när jag såg den krypa på mitt ben, jag flööööööööög upp från golvet och SKREEEEEK, sen kom mamma med damsugaren och sög upp den..... asså jag är inte djurplågare, men ingen av oss vågade ta i den och vi VÄGRADE låta den vara kvar i huset, den är mellan 8-10 cm, största spindeln jag har sätt som finns i sverige!

Kommentarer

  • Hannah<3 säger:

    Haha joo! Jag vill! :D Den kan bitas, de känns inte så mycket men den är inte dödlig, det värsta är att du får lite feber typ :) Och det är benen som är långa, kroppen var nog max 1 cm :D :* <3

    2011-08-25 | 20:53:58
    Bloggadress: http://gulligahannah.blogspot.com
  • Stefan säger:

    Tack jag nöjer mig med min halvgiftiga 2 centimeters stora spindel ! Den är stor nog ! ;p

    2011-08-28 | 18:01:44

Kommentera inlägget här: