Y A Z Z E H - A H L G R E N

Ligger här på nån random gräsmatta och chillar med Amanda!

Kategori: livet

Som rubriken lyder : ligger på en random gräsmatta och chillar med Amanda ! Vet varken om jag är glad eller ledsen, lite svårt att säga.... Men aja har vart tillräckligt deprimerad idag så tänkte vara lite glad istället! Idag så ska Amanda sova hos mig! Min dator har damp hemma så Lixom tur jag har Min iphone annars skulle jag få panik, och det är Mycke lättare att blogga från en iphone än en Vanlig mobil, förutom att jag inte är så van att skriva med den eftersom jag fick den igår, men jag lär mig vell snart antar jag ! Jag är typ trött känner jag, sover Inge vidare bra på nätterna, lägger mig allt för sent, måste ändra på det om jag ska orka med dagarna..... Jag ska försöka blogga mera, men just nu har mitt internet och dator lite damp så vill typ slå sönder de Men aa.... Min dag har vart upp och ner, vill inte prata om det alls. Aja slänger vell in nå mer/mera inlägg sen eller nå! Puss ;$

Kommentarer


Kommentera inlägget här: