Y A Z Z E H - A H L G R E N

Hej, jag dör ett tag om det är okej, bra, hejdå.

Kategori: livet

Tjenare, Ligger här i soffan med en värmekudde på magen och verkligen dör, har världens mensverk, usch jag lider, och ni skulle bara våga säga "vadå så ont gör det vell inte ....." för JOOO det gör det, för mig, och jag har alltid haft värre verkar än normalt. Aja, Idag har jag vart med min älskling, kom hem ifrån han för en liten stund sen, han var tvungen att hjälpa mig hem för jag har så ont så jag knappt kan gå, och min dator har fortfarande lite halvt damp så jag använder min iphone idag igen, men ska försöka få den att funka igen så jag får in lite typ bilder eller nå på bloggen, jag HATAR bloggar med bara texter och inga bilder,så jävla tråkigt, aja har typ panik som vanligt så hare bra mina små läsare !

Kommentarer

  • Nilsson säger:

    gmn. hoppas du får en underbar dag endå. krya på dig. vet att det verkligen inte kan vara lätt! det är bara att stå ut så går det över efter ett tag. hpaas jag verkligen iaf ... puss & kram :-*

    2011-08-06 | 13:45:37

Kommentera inlägget här: