Y A Z Z E H - A H L G R E N

Gårdagen <3

Kategori: livet

Tänkte berätta lite om gårdagen, som jag skrev i mitt förra inlägg så kom Elias till skolan och va med på mina 2 sista lektioner, efter det gick vi hem till min pappa och bestämde tid och vem som Skulle skjutsa och hämta till köpings beachrock, vi hitta skjuts både dit och hem, och fyfan vad det regnade, hela tiden, men när vi kom dit så väntade vi få "frida" som skulle vara med oss där borta, och sen gick vi omkring lite och var sociala med lite folk som kom framspringandes och kramade oss! Det va naiz, sen så va Jag Elias och "Frida" mest med Maja och Amanda! Vi satte oss där inne och kollade på när Elias skulle käka en kebeb med bröd för att han var hungrig (inget ovanligt), och sen blev det massa skatt där inne för att Elias är som Han är, ahhahaah kul var det iaf! Och sen lekte Elias doktor för stunden, för att Amanda hade fastnat med en sån där sak som man öppnar cola burken med, en sår där Silvrig sak som sitter på burken, men iaf, hon hade tagit bort den och sen hade hon råkat bita på den så den hade råkat fastna mellan hennes tänder och lite i tandköttet så då fick Elias leka doktor lite där haha! Sen drog vi ut och lyssnade på banden som spelade där ute i regnet, och jag duschade i regnet! Det var skööööööönt, tills jag typ frös ihjäl..... Vi åkte hem innan det var slut efter som det var så jävla kallt... "Frida" åkte hem till sig och Elias ringde hans pappa så han kom och hämta oss och skjutsade hem oss till min pappa. När vi kom hem till mig vred jag ur mina kläder allt vatten.... Sen gick jag och Elias och bada och duschade i varmt skööööönt vatten, kände mig som en isbit innan! Sen gick vi upp på mitt rum och myste lite innan han skulle hem, det va iaf as naiz dag! Puuuuuuss! ;*

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Hahahaha fyfan jag är fortfarande svullen i tandköttet<3

    2011-08-20 | 17:06:45
    Bloggadress: http://iwillbehereforever.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Vad menas med "Frida"?

    2011-08-20 | 21:22:09

Kommentera inlägget här: