Y A Z Z E H - A H L G R E N

you can always make me smile.

Kategori: livet

mjoo jag har lagt ut ganska mycke idag ser jag .... men jag har inte så mycke att göra, är hemma från skolan för jag mådde piss imorse när jag vaknade, så jag gick och la mig igen och klev upp ur sängen typ klockan 12.00 hahaha skööööööönt att få sova, men mamma ringde och väckte mig så då vare inte nå skönt längre...
sen började jag göra massa inlägg här sen så gick jag hem till mormor och åt (hon bor granne med oss) , fan vad det va skönt ute asså! härligt vår väder!
just nu så mår jag faktiskt mycke bättre, hade tänkt att plugga lite mera på svenskan, vi har prov på satsdalar imorn..... usch vad jag hatar prov asså, det går nästan aldrig bra för mig på prov!
ne nu ska jag inte sitta här och nörda just nu, kanske skriver eller lägger in nånting sen, PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: