Y A Z Z E H - A H L G R E N

valborg :DDDDDD

Kategori: livet

shaaa!
åååh tänke berätta lite kort om dagen!
jag och zabina vaknade typ kl 12.15..... omg har aldrig vaknat så sent, snacka om att jag måste ha vart trött! :o
efter det så ööööhm vafan gjorde vi?! XD
nånting iaf....... sen drog vi ut typ kl 16.oo hahahhahhah lite sega....!
sen typ nånting.... kommer typ inte ihåg nå?
sen klockan 21.30 så drog vi ut och träffade andreas och awsam, mötte dom på stan , sen där så träffade maria, camilla, sassa, lotta och jullan, och självklart massa andra som man träffade, men inte som man va med ;)
och sen köpte jag en helium ballong, :DDDDDDDDDDDD
en häst, så jag kunde rida :$
raaaauuwr :$
och sen sög (?) jag upp heliumet som fanns i ballongen så lät man som en liten smurf! fan vad jag älskarT.
men min häst blev slak då och då kunde jag inte rida </3
hahah! sen drog lotta och dom, då drog jag, zabina och awsam hem till andreas, eller vi ringde hans pappa och bad han hämta oss, han bor lixom på andra sidan stan typ :(
och FYFAN I HELVETE VAD FUCKING KALLT DET VA!!!!
och fyfan, sen när vi drog hem till andreas så värmde vi oss sen dunka vi musik osv osv.....
och snackade skit och massa ;)
och så facerape:ade vi en person om att den skulle fylla år idag och massa annat, hahhahaah as kul, för det är as många som har skrivit grattis! XD
sen kl 00.30 så skjutsade andreas hem mig och zabina med moppen, fyfan vad kul det är att bli skjutsad asså!
vi va tvugna att åka lite omvägar så att polisen inte skulle se oss eftersom man inte får åka 3 stycken på samma moppe,
men kvällen va iaf sjukt kul! men kall XD
måste göras om fan, :)
nu sitter jag och zabina i min säng och lyssnar på "fest i hela huset" som vi har lyssnat på hela dan om och om igen, fyfan vilken plåga det är asså, det är fan som en drog, börjar man lyssna är det svårt att sluta xd
ne nu ska jag va lite med social med henne här fan, herrå alla söta små läsare ;*
(insåg nyss att det inte blev så "kort" om dagen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: