Y A Z Z E H - A H L G R E N

somebody like you...♥

Kategori: livet

shoo, först idag så åkte jag och pappa och lämnade lille syrran på kalas hos hennes kompis, sen efter det så drog jag och pappa till kungsör för att det va marknad där, hittade inte så mycke, pappa betalade det jag ville ha (a)
det här är det ända jag köpte :
ett halsband med ett "Y"
sååååå söt, älskar den! den typ lyser ute!
muuuuuums, hahaha den är typ redan snart slut :$
töjning 12mm, fast jag insåg att jag kunde ha köpt större när jag satte i den.
det va det ända jag köpte :)
efter det så åkte vi och hämtade lille syrran igen, sen drog vi och skulle fiska/håva fisk vid typ ööööhm lianerna mellan arboga och kungsör typ xd
fast det gick inge bra, så vi åkte till ett annat ställe typ ett kärr, vi fånga as många stora paddor som parade sig :$
dom är jätte roliga att hålla i :D dom sitter helt stilla, typ 15 cm stora  :D
fast vi släppte såklart ut dom igen, och så fångade vi en ödla som vi tog hem! men min IQ befriade lille syster "råkade" släppa ut den på gården..... kul -.-'
sen åkte vi och handlade sen när vi kom hem så drog jag ut och gick en stund själv som vanligt,
en bild från när jag va ute och gick, min klubba såg lite ut som ett hjärta så jag kände för att ta kort....
och såhär va min outfit efter jag hadde kommit hem från kungsör :
tightsen är randiga men det syns typ inte på bilden....
och jag HATAR att om man har en rak bild och sen när man lägger upp den så blir den sne! as drygt!
aja ni får vell vrida på huve! ;) ♥

Kommentarer

  • joker säger:

    hej fan va söt du e ;)

    2011-04-16 | 20:38:59

Kommentera inlägget här: