Y A Z Z E H - A H L G R E N

tummen upp för dagen!♥

Kategori: livet

denna underbara dag så träffade jag tova efter skolan, sen drog vi till vasahallen, där träffade vi linn, sen åkte jag och tova hem till mig och hämtade pengar, sen så åkte vi tbx till linn, och jag glömde min fucking astma medicin som vi skulle hämta, smart, sen klockan 4 kollade jag på deras träning sen kollade jag på deras avslutning som slutade typ halv 8, så va där i nästan 4 timmar! där träffade jag hannah som jag skulle va med efter, vi skulle och käka pommes tallrik, vi drog t stan med tova för hennes pappa skulle hämta henne där sen cyklade jag och hannah och käka och snackade massa skit, sen så cyklade vi runt typ överallt, haha kom hem typ halv 10, aja orkar inte skriva nå mer, en underbar dag iaf!
ÄLSKAR ER BRUDAR! ♥

Kommentarer

  • tova säger:

    haha & han ....

    HAHAHA fail är vi iaf (a)

    kommer inte ihåg d vi ska ha ,

    & bah , va gjorde vi?

    vadå? när?

    nu, va skulle vi hämta?

    JAHA.. eh........

    tyst

    PENGAR!

    juste!

    nåra minuter senare,

    fan ja glömde astma medicinen! :'(

    HAHA älskar dig otroligt! <3

    2011-04-15 | 17:23:40
    Bloggadress: http://tovalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: