Y A Z Z E H - A H L G R E N

svar på frågorna !

Kategori: livet

Postat av: AstridRisberg♥

vad är jag för dig? ♥

svar ; en söt , snäll och fin tjej

 

Postat av: Josefin

Vad tkr du om mig ? ;)

svar : vem josefin äre...? D:

jag antar att det är ahlgren ? men jag vene?! xd

iaf om det är det så :
du en underbar kusin, även fast du är störd ibland, det går i släckten och jag älskar dej ändå,

du är jätte fin och saknad bruden.... vi måste ta och träffas snart!

jag älskar dej tönt,

 

Postat av: ASTRIDÄRBÄST

HAHAHAA, hur många killar har du haft? ;) <333

svar : hmh ööööhm, 7 tror jag , har inte haft så många men alla har jag vart tsm med så hare vart ganska länge så har inte hunnit haft så många..<333

 

Postat av: Amanda :)

vem gillar du nu?
Hur många besökare har du?
Är du nöjd över ditt utseende?
Vem e din bästa kompis?
<3

svar : gillar är nog inte rätt ord, jag vet faktiskt inte....

runt 50-115 per dag, det varierar!

nej,

jadu det undrar jag också,

 

Postat av: Emma

vilken är din favoritmat? (:

svar : öööhm jadu jag vet inte, men jag älskar kina mat - nudlar med blandat kött eller ris och kyckling curry ! :D


Postat av: Sofie (=

Hur länge höll ditt längsta förhållande och med vem var det?

svar : det var men en kille i dagis, flera år, fast jag vet inte om det räknas eftersom vi var ganska små då, annars äre nog manne, typ 1 och ett halvt år eller nå.


Postat av: ;D

Kan inte du göra en videoblogg nån gång? :)
hur lång är du?

svar : hmh jag känner min inte speciellt säker att sitta och snacka framför webben och filma, känner mig inte så trygg att sitta och filma mig själv när jag är seriös , men det kanske kommer nån gång!

jag är kort, och jag hatar verkligen det, typ 152 cm....’

 

Postat av: Hanna

Vem är den bästa killen du har varit tillsammans med?
Vem tog din oskuld?

svar : hmh..... fille

fille

 

Postat av: Sara

Vem är din bästa vän? <3

svar : det undrar jag också,


Postat av: :')

Har du mens ;d

svar : aa, jag är lixom tjej? man brukar ha det då?


Postat av: Alexandra

favoritband/artister?
favoritprogram på tv?
vad vill du jobba med i framtiden? :)

svar : finns många bra, svårt att säga favoriter.... typ simple plan.

kollar inte så mycket på tv, men solsidan!

vill antingen bli tatuerare och piercare, eller något med foto att göra!

 

Postat av:

har du buske?

svar : nej, dom ända buskarna jag har växer på våran tomt! ;)

 

Postat av:

hur långt gick du och felix?
är du nöjd med ditt utseende?
favorit outfit?
vilka bloggar läser du?

svar : vi gick väldigt långt.

nej,

bror helt på vädret och vilket humör jag är på!

storbloggarna, tex. kissie, kenza, fokis, ami, och så mina vänners, och andra intressanta människors!

 

Postat av: fanny

är du nöjd med ditt utseende?
vad tycker du om mej? :)
gillar du någon just nu ?
:D <3

svar : nej, fått frågan 3 ggr nu,

verkar vara jätte snäll, och en rolig person, och fin äru också!

som sagt, gillar vet jag inte om man riktigt kan säga....


Postat av: :')

Du är min förebild......kan du lägga upp hur du fixar ditt hår steg för steg?

svar : ja det kanske jag kan, när jag har tid så.

 

Postat av: frida

när var du som lyckligast?
beskriv din känsla.
saknar du det?

svar : när jag var tsm med fille.

hmh, jag älskade livet, hade nån som alltid fanns vid min sida och stöttade mig, hade någon jag verkligen älska, han fick mig alltid att le.

oohja...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hade du sex med felix?

    söd du av honom?

    2011-04-12 | 11:45:23

Kommentera inlägget här: